לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  נועית

בת: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

התחלה


צריכה להתחיל לקחת את עצמי בידיים!

יותר נכון, מתחילה לקחת את עצמי בידיים... לבלוג הזה נוצר יעד חדש.. מטרה חדשה, בבלוג הזה אני עכשיו אתחיל לתעד את השינוי בחיי, אתחיל לעדכן את המהפך, את ההתקדמות, העליות, הירידות, ההצלחות והקשיים של התהליכים החדשים שאני מתחילה בחיי, והכל החל מהרגע שאני אקרא שוב את הספר.

אז צעד ראשון הוא לתעד את מה שיש עכשיו:

1. אני שוקלת 86

2. אני מעשנת 10 סיגריות ביום, מינימום.. יש ימים שיותר

3. אני לא עושה ספורט

4. אני מוציאה מלא כסף על אוכל ויציאות

 

השלב השני הוא לקבוע את היעדים:

1. להגיע למשקל של 75 עד פבואר לפחות.

2. להפסיק לעשן סיגריות ביום שלישי הקרוב ולהחזיק בזה!

3. לעשות 2 הליכות בשבוע ועוד שחייה פעם אחת.

4. לצאת פעם בשבועיים ושם להוציא מקסימום 100 ש"ח

5. לא להוציא כסף על אוכל בחוץ.. לבשל מראש בבית!

 

דברים שצריך לתעד:

1. מתי אני יכולה לקחת צ'ופר.

2. מתי אני עושה ספורט ואיזה.

3. מה אני אוכלת כל יום ומתי.

4. כמה כסף הוצאתי ועל מה.

 

אז אתחיל בתיעוד של היום.

*לא הוצאתי כסף בנתיים, אבל אני יוצאת היום.. אז אוציא מקסימום 70 ש"ח

*אכלתי קערת קורנפלקס עם כוס חלב ו2 כפות של סוכר, כף מג'דרה, 2 צלחות של פסטה ברוטב עגבניות עם קוטג', מילקי ואני הולכת לאכול צ'יפס בפאב.

*עשיתי הליכה של חצי שעה.

*ועישנתי חצי קופסא של סיגריות.

 

אני צריכה לקבוע תור לדיאטנית ולראות אם הדיאטה שבחרתי היא הנכונה בשבילי, אולי לה יהיו רעיונות יותר טובים.. אך בנתיים אתחיל עם הדיאטת לחם.

 

וזהו להיום, אנסה לעדכן כל יום.. ככה שיהיה לי מעקב

מתחילה את הדרך לחיים בריאים יותר.. ואולי גם פחות מתסכלים מעכשיו :)

 

נכתב על ידי נועית , 22/10/2011 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)