לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Confundida .


סתם עוד בלוג של ילדה מאוהבת 3 > .

Avatarכינוי:  שננני 3 > .

בת: 31

ICQ: 361555558 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

ממ לויודעת כבר |:


אם אני יגיד לכם שאינלי מושג מה לעשות ,

תאמינו לי ?

כי באמת באמת שאינלי מושג -

מה קורה עם החיים שלי , מה קורה איתי .

אני יודעת שזאת תקופה שעוברת ,

אבל אצלי , היא נתקעת .

אין היא לא עוברת O=


אני ונרקו התחלנו לצאת וזה |:

בהתחלה זה היה יפה , באמת 3>

היה לנו כ'כ כיף ביחד .

אבל בסוף ?

מסתבר שהוא עדיין לא שכח אותה .

את אותה אחת ,

שפגעה בו כ'כ .

הוא שיקר לי ,

הוא אמר שהיא מאחוריו .

ש'זה סימן שאני והיא נפרדנו ' .

טח ,

אמרתי לו ,

שאני מבינה -

שאני הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר .

ושלא נפגעתי .

אבל שיקרתי ,

אנלא מבינה באמת שלא ]:

הוא אמר שבזכותי הוא כבר לא חושב עליה ,

שאני זאת שהראתה לו שיש חיים אחריה .

שהוא מרגיש אליי דברים .

אני בחיים שלי לא הייתי עושה אותו הדבר ,

בחיים לא הייתי אומרת למישו משו -

ואז עושה בדיוק ההפך .

נפגעתי כ'כ .

כי באמת , אני הייתי שם בשבילו -

מתי שהוא היה צריך אותו .

עזרתי לו ,

ב-ה-כ-ו-ל , עם זה איתה ,

ואם זה עם מישו אחר .

והוא ,

הרי הוא יודע כמה נפגעתי .

בחיים לא חשבתי שהוא מסוגל לעשות לי אתזה .

הוא לא היה צריך לדבר איתי עלזה מהתחלה -

יכולנו להשאר ידידים טובים בדיוק כמו פעם .

אתמול , הוא אמר לי שהיא לא רוצה קשר איתו יותר -

שזה פוגע בה .

ואתם יודעים מה הכי מעצבן אותי בזה ?

שהוא ממשיך לרדוף אחריה ,

ולנסות לשכנע אותה .

הוא משפיל את עצמו בשבילה .

היא לא שווה אתזה , היא פשוט ל-א .

אנלא מדברת מהמקום שכואב לי , לא .

אני מדברת מהמקום שאני יודעת בדיוק מה היא עשתה לו -

כי מה היה איתו לאורך כל החודש הזה אחרי שהם נפרדנו ?

אני , שמעתי הכל .

באמת שהיא מהממת , ואין ישלה אחלה אופי בכללי ,

אבל היא פגעה בו אעש .

והוא ממשיך לנסות .

>:

 

אבל באמתבאמת ,

שאני רוצה שיהיה לו רק טוב :]

אם זה איתה ,

או עם מישי אחרת .

באמת מכל הלב אני מאחלת לו רק טוב 3>

נכתב על ידי שננני 3 > . , 23/11/2008 17:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות שלי , ואושר שיואו ^^


החיים שלי די מסתדרים בזמן האחרון [ :
ואני כ'כ מאושרת ^_*
זה שאני ותומר נפרדנו ? -
כבר לא כואב לי .
כבר אנלא חושבת עליו ,
ולא בוכה ^ .
אני ח ז ק ה .
אני ממשיכה הלאה ( :
התרחקתי מהחברה הכי טובה -
ותאמינו לי ? זה רק לטובתי D:
כי היא לא כזאת ח-ב-ר-ה .
ואני והוא .. דיי התקרבנו :-[
לויודעת מה אני מרגישה אליו -
באמת שאינלי מושג :O
אבל פשוט , כיף להיות איתו (:
'ני מקווה שזה ימשיך ככה ......... ^

אחאחאח כמה אושר ,
אני מפחדת שזה יהרס \: .

 



ועכשיו לפוסטתמונות שיואו ^_*

 










נכתב על ידי שננני 3 > . , 11/11/2008 11:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי .


כמה חודשים טובים לא הייתי פה ,

דיי התגעגעתי .

אבל היו לי דברים הרבה יותר חשובים X

אבל זהו החלטתי לחזור *_*

חוחו , התגעגעתי לחפירות שלי פה

נכתב על ידי שננני 3 > . , 8/11/2008 14:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשננני 3 > . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שננני 3 > . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)