לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור ישן בשיר חדש


אני עצמי ואנוכי מספרת על הכל...

Avatarכינוי:  זאת שמספרת על עצמה...

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

פרק4!


היי אנשושים!!

סליחה על האיחור לא הייתי פה כל השבוע!!

תודה רבה על התגובות אני ממש שמחה

כי התגובות עולות ויש לי כבר בממוצע 10 תגובות לפוסט אז תודה רבה!!

המגיב הראשון פה בפוסט מקבלים לינקוק

בגודל 20 מודגש+כפתור לינקוק+חתימה לבלוג!!

ועכשיו פרק 4!!!הוא  די ארוך ומוזר תנסו להביו יש הרבה דמויות חדשות וישנות שהוזכרו כבר!

 

 

 

אביעד:"כן מה המצב?"

אני?"בסס..דר"עניתי בהלם מוחלט

אביעד:"אל תגידי לי שרצית ללכת לישון רק 9!"

אני:"לא מה פתאום"תיכננתי ערב ארוך מתחת למיטה מול הטלוויזיה ואתה הרסת לי

אביעד:"יופי בואי נלך"

אני :"לאן?"

אביעד:"נפגשים כולם בסניף מכינים שוקו ועוגיות יהיה טעים בואי"

אני:"מ..ה? טוב נראה לי"

אביעד:"יופי תתלבשי ובואי"

אני:"טוב שניה"עליתי והיתארגנתי ממש ממש מהר

ירדתי והייתי בהלם ממה שראיתי ושמעתי...

....:"כן בטח אנחנו נשמח לבוא בשבתות לסניף מה עושים שם רוקדים?"

אני:"אוווווווווווווווווווווווווווווררררררררררררררר!!!!

אור:"מה אנחנו מדברים על הסניף"

ירדתי מהר במדרגות וסחבתי אותו

אני:"א.מאיפה צצו כל האנשים האלה??

ב.מה אתה עושה שם??אתה לא מבין כלום לא רוקדים בסניף!!"

אור:"תירגעי הם חושבים שזה בצחוק"אמר והחל ללכת לכיוון כל הבנות שהקיפו אותו

...:"מה אתם חברים??"שאלה אחת הבנות שמה בתיסכול

אור:"חחח בטח ככה קרובים"אמר מכווץ את היד שלו לגודל קטן ועם היד השניה מחבק אותי

...:"ואתם לא שומרים נגיעה"שאלה אותה בת

מה זה בכלל שמירת נגיעה??

אור:"לא מה פיתאום"המשיך את הבדיחה שהיה בטוח שכולם צוחקים איתו

ואני אני חשבתי לעצמי שהוא הילד הכי דפוק והוא עומד לחטוף!!!

אני:"יאללה נזוז??ביי אור"

אמרתי והחלתי מזרזת את כולם לצאת....

אור:"נראה לך שאני אתן לך לצאת לבדך אני אשמור עלייך שלא תברחי לי"

אוווווווווווווווף יה תקוע!

 

חזרנו הרוגים הביתה וישר הלכתי לישון בידיעה שמחר בערב שישי אני הולכת להיסתבך...

...:"בוקר טוב"

אני:"אוף מוריה רדי ממני יה קרציה מה את מעירה אותי?"

מוריה:"אמא אמרה להעיר אותך"

אני:"היא גם אמרה לך לקפוץ עלי?"

מוריה:"לא"

אני:"אז למה את קופצת עלי אין לך טיפה אכפתיות??"

מוריה:"מה??"

אני:"יאללה לכי"והיא יצאה לה מהחדר במהירות אך לא לפני שהחלה לשיר לי באוזן...

יצאתי בעצבים מהמיטה לכיוון השירותים המחוברים שהיו לי בחדר ציחצחתי שינים היסתרקתי

לבשתי מכנסים קצרות וגופיה לבנה וירדתי למטה לאכול.

התיישבתי לאכול ושמעתי דפיקה בדלת בהתחלה לא התייחסתי ואחרי זה ששמתי לב שלאף אחד לא אכפת הלכתי לפתוח

אני:"מאי?"פתחתי את הדלת מגלה את מאי עומדת עם דמעות בעינים ומזוודה בכניסה לבית

מאי:"אפשר להיכנס?"

אני:"בטח מה קרה?"

מאי:"הוא חזר"

אני:"נאור?"

מאי:"כן הוא שוב פעם היתקשרואמר לי שפעם אחת ברחתי בפעם השניה לא אז עכשיו זה יכאב כפליים אני מפחדת ואף אחד לא יעזור לי חוץ ממך  אז באתי לפה זה בסדר?"

אני:"כן בטח"סידרתי לה מקום בחדר שלי ואכלנו  צחקנו וסיפרתי לה מה קרה השבוע והיא אמרה שיש לה כמה חצאיות

לבסוף שמנו לב שהשעה 8 והתחלנו להיתאגן להיפגש עם כולםשמנו חצאיות קצרות אבל עם מכנס מתחת לא ראו לקחתי תיק וזזנו..

מהר מאוד הגענו לפארק וראינו כבר שתי בנות אחת שיער שחור גלי  ועינים ירוקות אפורות נראתה חמודה ואחת בלונדינית חלק ועינים שחור חום 

"היי את קרן?"

"כן"עניתי בחיך"וזאת מאי" הצגתי אותה והצבעתי עליה..

"אני רעות "אמרה זאת עם השיער השחור"וזאת גלי"הצביעה על חברתה הבלונדינית

המשכנו ללכת  ודיברנו קצת

"אז מה עושים בעצם בערבים?"שאלתי לפתע

"מה לא נפגשתם מאיפה שבאת?"בטח שנפגשנו רק שאנחנו עשינו מסיבות והישתכרנו חשבתי לעצמי

"לא כמעט ולא ראינו אחד את השני בשבתות"

"אה,אנחנו בדרך כלל מדברים אחד עם השני מספרים חוויות וכאלה"ענתה רעות

"אה נשמע נחמד"עלק נחמד נשמע פשוט מטומטם

"הנה הגענו"אמרה גלי

"זה פה?"שאלנו אני ומאי מופתעות לגלות במקום אולם גדול מגרש וכמה קראוונים ליד

"כן "חייכה גלי

לעומת המקום המוזנח קשות ראינו מלא ילדים גדולים מאיתנו במיוחד ואז ראינו את אביעד מתקדם אלינו

"היי"אמר היסתכל עלי וראינו שהוא מסתכל על החצאית הקצרה והמכנס ולכן התחלתי לדבר

"זאת מאי חברה שלי"הצגתי אותה שוב

"אאה שלום" הוא חייך לעברה ואז חייך לרעות וגלי

"נלך לכולם?"שאלה רעות

"בטח נזוז?!?"אמר חצי שואל אביעד

"היי זאת קרן שסיפרתי לכם וזאת מאי חברה שלה"

"היי"אמרו חלקם וחלקם פשוט חייכו חוץ מ-3 בנות שנראו הצפונות...

לפתע אחת מהן קמה"שלוווווום"אמרה לי וחייכה

"היי"עניתי

"זאת מאיה אחרי השעה 10 היא מתחרפנת קשות"אמר אביעד

"נחמד ,כמוני"אמרתי בכנות

"זה לא טוב.."אמרה רעותולמרות שכולם צחקו על מאיה היה נראה שהיא די מקובלת שם היא דיברה הרבה

עם מלא אנשים במיוחד בנים והיו כאלה שהיא פשוט צחקה וצחקה וצחקה בלי סיבה שדיברה איתם

"מאי סיקריט קמיניישין איתז המיסטורי פור יו..."נשמע מוזיקה וכולם הפסיקו לדבר

אואו זה שלי זה הפאלפון שלי פתאום הבנתי את זה מה אני עושה?

"תקשיבו זה לא מה ...שזה..נ.ר..א...ה"גימגמתי

"אה זו סבתא שלה..היא בבית חולים ולכן היא לקחה פאלפון ההורים שלה לא הסכימו שכל הטלפונים ישארו דלוקים ולכן הם השאירו רק את שלה ואם יתקשרו מהבית חולים אז זה אליה היא חייבת לענות טוב?"מאי הצילה אותי

"אה כן בטח"נשמעו מלמולים

"כן אני אלך איתה למקרה שיקרה משו"אמרה מבוהלת אין עליה היא שחקנית מעולה

"בואי קרן בלי פאניקה"אמרה והלכנו לפינה רחוקה יצאנו מהמגרש

"וואי תודה קפאתי שם איך זה עלה לך??"

"מפה"אמרה והצביע על המוח שלה"יאללה תעני...."האיצה בי לפתע לא היה לי נעים לענות הרי שבת?! אבל אני  חילוניה די

"הלו??...כן מדברת...נו ומה הוחלט...מה?למה?...טוב ביי"

לאט לאט התחילו לרדת לי דמעות אחת אחרי השניה

"מה קרה את בסדר??"שאלה מאי מודגת"זו סבתא שלך.??עשיתי עעין הרע?"שאלה בלחץ

הינדתי לשלילה

"הכל בסדר?"הגיחו משום מקום מאיה אביעד רעות וגלי ואני אני רק נשארתי בוכה

"אני אקח אותה הביתה"אמרה מאי התחלנו ללכת אני בוכה והיא שותקת לא מבינה מה קרה

ולא יודעת מה יקרה.....

אף אחד לא תיאר מה יקרה ובטח שלא את רצף האירועים הבאים...

 

סליחה על העיכוב שוב הפרק הבא יעלה מהר יותר...

הפרק היה אמור לעלות כבר והישרא עשה לי בעיות...

מוזמנים להירשם כמנוים!!

כל המנוים יקבלו ספוילרים לפרקים הבאים+לינקוק גדול בפוסט הבא!!

נכתב על ידי זאת שמספרת על עצמה... , 21/8/2008 22:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושה~ :] ב-20/9/2008 11:35
 



פרק 3!!


אוקי אזזזזזזז הנה זה בא פרק 3:

 

 

אני:"טוב..נצא עוד אחרי האוכל"

מוריה:"יששששששש את האחות הכי  טובה"

סימתי לאכול שמתי חצאית קצרה שלא עוברת את הברך וחולצה קצרה חמודה והלכתי עם מוריה

היסתובבנו קצת לפתע שמעתי קול...

..."את?"





"יאללה מוריה נחזור??"שאלתי אותה מתעלמת מהקול ששמעתי קודם הרי

אין מצב שמישו מבין כל הדוסים האלה מכיר אותי נכון???

..."סליחה ילדה??"

היסתובבתי אחרוה וגיליתי נער קצת יותר גבוה ממני שיער בלונדיני ועינים ירוקות

"אה סליחה היתבלבלתי"הוא אמר ואחרי שניה המשיך"אני אביעד את חדשה פה נכון?"

אני:"כן עברנו לפה לא מזמן בעצם השבוע"

אביעד:"אה בת כמה את??"

אני:"17"מה הוא חוקר אותי חשבתי לעצמי

אביעד:"אה אז את חבריא ב' כמוני?"

אני:"מה????"

אביעד:"בבני קיבא את יודעת לא??לא היית בבני עקיבא קודם??"

בני עקיבא??מה זה???אה זה התנועה של הדוסים מה אין פה צופים?

אני:"אה כן בטח שהייתי"מה את עושה מטומטמת חשבתי לעצמי את בקושי יודעת מה זה בני עקיבא

אביעד:"אה יופי אז יש השבת פעילות את באה?"

אני:"אין מסיבה בערב?"

אביעד:"מה??"

אני:"אה כלום בטח שאני באה רק איפה הבני עקיבא?"

אביעד:"בסניף"

אני:"איפה הסניף??"

אביעד:" אה יודעת מה אני אגיד לשתי בנות לאסוף אותך בשישי בערב מהבית איפה את גרה??"

אני:"לא לא..."מה הם יגלו שאני חילוניה"שיעספו אותי מפה "

אביעד:"אוקי...ב-10?"

אני:"טוב סבבה"מה זה איפה אני??לאן הגענו??לפני שניה היינו בפארק איפה מוריה?

אני:"שיט"

אבעד:"מה?מה קרה?"

אני :"אחותי נעלמה ואין לי מושג איך חוזרים הביתה"

אביעד:"אוקי הנה אחותך"אמר והצביע לכיוון פארק אחר שלא היינו בו

"ואיפה את גרה אני אראה לך איך להגיע"

אם אני אגיד לו והוא יבוא לבקר אוף מה אני עושה

אני:"בחבצלת 35"

אביעד:"מה?"

אני :"חבצלת 35"

אביעד:"לא,אני שמעתי מה אמרת"חייך וחשף שינים מבריקות"פשוט זה הבית הכי גדול פה וידעתי שמישו צריך לעבור לשם

רק לא ידענו מי קיוונו שאלה ילדים בגילינו פשוט אנחנו לא הרבה חברה בגיל הזה בישוב

ת'אמת קיוונו שיבואו דתיים ולא חילונים כי כל הישוב דתי ואמרו לנו שחילונים בבאים"

אני:"אה...כן מזל "יופי אמא אמרת שיש פה גם חילונים שקרנית לא מספיק העברת אותי לפה גם יש פה רק דתים למרות שהוא נחמד

אני:"מוריה בואי הולכים"

מוריה:"טוב...שלום"היא ניגשה לאביעד"קואים לי מוריה וני בת מש"היא הושיטה יד ללחוץ לאביעד את היד

והוא רק הושיט וחייך...

המשכנו ללכת ודיברנו קצת עד שלבסוף הגענו

אביעד:"וואו הבית באמת גדול..."

אני:"חח תודה אני אזמין פעם אחת את כולם לבריכה אולי?"

אביעד:"אנחנו לא שוחים בנות  בנים ביחד אבל לבוא לפה נשמח"

איזה פאדיחה אני בטוחה שהאדמתי

אני:"אה..לא היתכוונתי פעם הבנות ישחו ופעם הבנים בהפרדה"

אביעד:"אההה נשחק אצלך פוקר זה יהיה כיף..."

הם משחקים פוקר?בטח לא מהמרים על בגדים כמונו...

אני:"טוב יאללה ביי"

אביעד:"ביי ואל תשכחי בשבת"

אני:"לא אשכח אל תדאג בפארק כן?"

אביעד:"סבבה ואיך קוראים לך?"

אני:"קרן"אופס ששכחתי להציג את עצמי אני לפעמים כל כך אבלה

 הוא היתרחק והלך...

 

 

 

אור:"את מי כבר הכרת?"

אני:"סתם מישהו..ורק שתדע שכולם דתיים בישוב הזה אפילו הוא אמר"

אור:"מי החבר שלך"

אני :"יואו די קרציה קוראים לו אביעד והוא חושב שאני דתיה"

אור:"למישי יש בעיה חחח"

אני:"אוף אור אתה לא עוזר"

יצאתי מהחדר וידעתי שאני בצרות

 

אמא:"קרן יש מישו בדלת בשבילך"

בשבילי?מי כבר יכול לבוא לפה בשעה 9 בלילה?

אני:"טוב אני באה"

...:"וואו הבית שלך באמת גדול"

אני:"אביעד??"

אביעד:"כן מה המצב?"

אני?"בסס..דר"עניתי בהלם מוחלט

אביעד:"אל תגידי לי שרצית ללכת לישון רק 9!"

אני:"לא מה פתאום"תיכננתי ערב ארוך מתחת למיטה מול הטלוויזיה ואתה הרסת לי

אביעד:"יופי בואי נלך"

אני :"לאן?"

אביעד:"נפגשים כולם בסניף מכינים שוקו ועוגיות יהיה טעים בואי"

אני:"מ..ה? טוב נראה לי"

אביעד:"יופי תתלבשי ובואי"

אני:"טוב שניה"עליתי והיתארגנתי ממש ממש מהר

ירדתי והייתי בהלם ממה שראיתי ושמעתי...



איל העיצוב החדש???

 

ו

נכתב על ידי זאת שמספרת על עצמה... , 6/8/2008 19:41  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושה~ :] ב-20/8/2008 22:31
 



לדף הבא
דפים:  

754
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שמספרת על עצמה... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שמספרת על עצמה... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)