לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thank you for the venom


X

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

טוב נו ממילא אפחד לא נכנכ לכאן


אפחד שאני מכיר כבר לא נכנס לבלוג.

ממילא לאפחד אין טעם, ז'תומרת אין לי כבר חברים שיכנסו יגיבו אז לפחות אפשר לפרוק פה.

 

בזמן האחרון הכל חרא אני מרגיש שאני נחלש עם הזמן, כבר ניתקתי כמה קשרים היום עם כאלה שהיו בשבילי מישהו.

 

רבתי עם מלא חתנ'יקים הם ממשיכים לקלל ולהרביץ לי וזה כבר נמאס,
אני מתחיל להרגיש עייף, מהאנשים סביבי, מהחיים, מעצמי.

 

יש לי הרגשה שבאלי כבר לעזוב ת'מקום הנורא הזה, פשוט בא לי למות.

 

אני לא אתאבד או משהו כי זה לא ממש בשבילי אבל נמאס לי לקום בבוקר ולגלות ששוב אני חוזר על אותו דבר שוב
האנשים ששונאים אותי יצטרכו לקלקל לי את היום, שוב לריב עם ההורים ושוב לריב עם כל העולם.

 

 

אני מתחיל להרגיש שאני לא בסדר.

נכתב על ידי , 20/6/2008 19:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול, או משהו בסגנון


טואוווווב,
אז הרגע חזרתי מטיול, הוא היה ממש מעייף, המסלול לא היה ככ קשה אבל כל החרטא הזה לקח מהבוקר עד הערב.

הצלחתי להתחבר ולדבר ככה עם כמה ילדים נחמדים מהשכבה<:
כבר הבנתי סופי שאני פאקינג עושה מה שנראלי הכי אעש שיש, ולהיות עם כל הטאמבלים שאני רודף אחריהם
כדי לתת חיבוק ולהגיד "ביי אחי" מחוקים אצלי.
~
אין חדש בלימודים, אני כבר חצי מת, המחצית הלכה הכי חרא שיש.
נראלי אני הולך לקבל מלא שמיניות ושביעיות ואינמצב ל100, אולי איזה 95+ טואוב ככה בהיסטוריה או דרמה,
אני מקווה שההורים שלי לא יקבלו דום לב ושבאמת אני אחגוג בר מצווה הכי אחי;

אני לא יודע אם מחר כדי לבוא לבצפר, אומרים שיש מחר חזרות לאיזה טקס מעאפן,
שממילא הבנים לא עושים כלום, אבל רציני כלום.

יאללה עפתי.
ביי כאפות 33>

נכתב על ידי , 12/6/2008 21:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

157

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMr. Niiiiiiiiir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mr. Niiiiiiiiir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)