לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- my life -



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

אני אוהבת את החיים נכון להיום :)


קפיצות קפיצות יאלה קפצו לשמים אל תהיו עצובים כי אני בטוחה שלא לכולם יש פה אח בבא בקרבי אחות שמתגיסת חברים שדופקים אותך ואני לי יש את כל זה ואני בכל זאת מאושרת ומכייחת אז תגיבו תכיחו יהיה טוב על תדאגו הל מישמים הכל לטובה הכל צריך להיות ורוד אוהבת 3>

 

 

 

ובבקשה תגיבו..

נכתב על ידי , 13/6/2008 21:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום היום , היום היה לי כיףף :)


מזה לא רציתי ללכת לבצפר אבל חפיפפ הלכתי והיה חזרות לטקס סוף שנה ו60 למדינה רקדתי ריקוד של שניה הלכתי למרכולית (קיבוצניקים חעחע..)

ושכבתי על הדשא עשיתי גלגלונים ושרקו לי בקיצור לא הפסדתי משו דיברתי גם עם המתוק שאני מחבב  :}}} זהו זה

אחר כך  הלכתי עם שרוני לקניוון אחרי בצפר היה מזה כיףף..

 

טוב אז ככה עלינו על האוטובוס של גיבתון (ליד רחובות) ואז הלכנו ברגל לקניון לא הסתבכנו בדרך למזלנו..(:

נכנסנו וישר לגריפפ אני קניתי ג'ינס :)

ואז לאנטר סתם מאפן המשכנו לזארה (איך שלא כותבים)

מישם גולפפ לא היה משו אחר כך טופטן והיה שם צעיף מזה יפה ועגילים שרציתי לקנות ואז אמרתי שאני יסתובב ויחזור לשם שוב..

הלכנו ללוצ'י וקניתי חולצת סטרפלס מזה יפה :O

אז בדרך לטופטן ראיתי שלה מהממת בנונים לא מגלה אז שלא תגנבו לי אותה..חעחע מחר אני הולכת לקנות אותה :]

ואז הגענו לטופטן וקניתי את הצעיף ואת העגילים ^^

אכלנו בארומה כריך חלומי ולימונדה היה כיף כיף ואני צריכה עוד לקנות משקפיםם , מכנסים בגריפפ , את השמלה , ועוד מבילבונג..

 

 

עכשיו אני שומעת מסיבה מהשכנים הולכת לראות מה יש שם בטח לתאומים יש מומולדת מזל טוב שייהיה אחלה ערב

 

אוהבת 3>

נכתב על ידי , 13/6/2008 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חזרתי מטיול בני מצווה :)

היה פאננןן הלכנו במשו טור אבוטור משו כזה?!?!

היה שם בית כזה לבןן ועליו כל מיני ציורים כאלה..מכוערים חעחע..

ובתוך היו ילדים ערבים ואחד הרביץ לילד קטן מכות רצח עם מקל מזה כעב לי עליו :(

ואז המשכנו והיה מזה מצחיק ויש ילד אחד שהו מזה חתיך ופעם הינו ידידים מזה טובים וכל הזמן אנהי וחברה שלי ניסינו לצלם אותו בלי שישים לב ♥ אבל הוא בסוף נירא לי שם ♥ חח..[:

ואז אחר כך נסענוט ורציתי להציק לחרדים שנסעו באוטובוסים לידנו אז כל פעם שהיסתכלו עלינו עשיתי כזה נשיקות פושרחות עם היד..חיחי ואחר כך הבנים הלכו ב"צחוק" מכות (בנים?!?!)

אכלתי שני ארטיקים כדורים כזה ובטעם אבטיח..!!!

היה טעיממ לי P:

ואז בחזור ישבתי ושמעתי מוזיקה ושכבתי במזגן ואז התחרפנתי קצת ולרותם היה כזה גומי בצבע ירוק כתום ואדום ^^

ואז שרתי אפונה (הירוק) וגזר (הכתום) ישבו במקרר יחד עם בטטה (אדום) התחילו לקתר וככה את השיר ..:)

היה חם הווטט ממש חםם ולא יכולנו להיות עם גופיה :(((( 

חח..לא נורא

 

ואז הגענו לבצ'פר אכשיו בערך..!?!?

 

 

אוהבת 3>

 

 

נכתב על ידי , 12/6/2008 21:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקפלינסקי XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קפלינסקי XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)