לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה להיות רזה.


"את אוכלת בשביל לחיות, ולא חייה בשביל לאכול"

Avatarכינוי:  fat-girl

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

good luck


 


 

 

 

אז כן נעלמתי לאיזה ארבעה ימים וזה בעיקר כי לא היה לי זמן לעדכן=\

בעיקרון גם אם שמרתי וגם אם עשיתי ספורט אני עדין תקועה במשקל בין 56 ל-57

וזה מחרפן אני ככה איזה שבועיים וחצי ואני פשוט לא יורדת :(

אני כבר רוצה לראות 55 על המשקל !!!

 

החלטתי לנסות דיאטה חדשה וטובה שהכי עוזרת

אני הולכת לחיות רק על ארוחות בוקר וצהריים

זאת אומרת-

שאני אוכלת לארוחת בוקר ברנפלקס או פרוסת לחם עם משהו

בצהריים אני אוכלת ארוחה מלאה ומשביעה וכמובן שלא משמינה

(סלט ירקות גדול, חביתה, המבורגר צמחוני, אורז וכו')

ואחרי זה אני לא נוגעת בכלום! עד יום למחרת , הקטע הוא שאני עייפה מלעשות ספורט

וזה מייאש ת'חיים ננסה לקום ולעשות הליכות =\

נקווה להצליח (:

 

תאריך- 10/5

משקל- 56.8

 

תפריט-

בוקר: X

ביניים:X

צהריים:

ביניים: X

ערב:X

 

ספורט-

 

 

תאריך- 11/5

תפריט-

בוקר:

ביניים:

צהריים:

ביניים:

ערב:

 

ספורט-


 

 

בהצלחה לכולנו! (L)

נכתב על ידי fat-girl , 10/5/2011 13:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



get down BITCH


 

 

4 ימים מספיק נחתי ולא שמרתי ואני מטומטמת שמנה!

עוד שבוע יום העצמאות ואני רוצה ללבוש משו יפה וסקסי ואיך אני יכולה שאני ניראת כמו בטטה? O_O

ועוד שבועיים יש לחברה טובה שלי יומולדת בים, ומה אני אמורה ללבוש? סחבות?! T_T

זה הולך להיות יומיים של קריעת תחת, אני מתכוונת להוריד ביומיים קילו כמו שעשיתי שבוע שעבר!

 

 

היום דיברתי עם ידיד שלי ואירגנו רשימת מוזמנים למסיבת הפתעה של חברה שלנו

שסיפרתי בפסקה קודם,

ויש לילדה הזאת חברה שהיא קטנה מאיתנו בשנה אבל בכל זאת היא חברה שלה וצריך להזמין אותה

אז אמרתי לידיד שלי שצריך להזמין אותה והוא אמר שהוא לא רוצה

בגלל שהיא לא בא לו בטוב, שהיא תקועה ובגלל שהיא שמנה! O_O

אני הייתי בשוק, ממש התעצבנתי עליו ואמרתי לו שירגע ושיחנכו אותו מחדש וזאת חשיבה ממש מגעילה!

איזה בנאדם מגעיל! אותי זה לא מעניין אני אעשה לא דווקא ואני אזמין אותה D:

 

 

תאריך- 3/5

~שקילה~

משקל: 57.2

שינוי: קילו ו-200 גרם יותר :(

 

תפריט-

בוקר: X

ביניים: 2 פרוסות לחם קל+ סלט ביצים+ ירקות

צהריים: המבורגר צמחוני + סלט ירקות + פרוסת לחם חיטה מלאה+ קוטג' 5%

ביניים: X

ערב: סלט + 2 פרוסות לחם קל + גבינת זיתים 5%

 

ספורט-

# ללכת לבצפר ברגל 45 דק'

# לחזור מבצפר ברגל 45 דק'

# ללכת לחברה ברגל 60 דק'

# לחזור מחברה ברגל 60 דק' 

# 250 קפיצות בחבל

 

 

  

תאריך- 4/5

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X 

צהריים: 4 כפות פסטה + נקנקייה + 3 פרוסות לחם + 3 כפות שמנת + אבוקדו + ירקות = שמנה מאוד!!

ביניים: X

ערב: X

 

ספורט-

 # 200 קפיצות בחבל 

# הליכה 60 דק'

 

 

תאריך- 5/5

תפריט-

בוקר: ברנפלקס + חלב 1%

ביניים: 2 פרוסות לחם+ אבוקדו +ירקות

צהריים: 5 כפות אורז + טונה מסוננת + 2 פרוסות לחם+ אבוקדו + ירקות

ביניים: 2 פרוסות לחם חיטה מלאה + כף גבינת זיתם 5% + כף פסטו + ירקות 

ערב: X

 

ספורט-

#ללכת לבצפר ברגל 45 דק'

# לחזור מבצפר ברגל 45 דק'

# ללכת לעבודה ברגל 45 דק'

# לעשות סגירה שעה וחצי

 

הלוואי ואני אצליח לא לאכול בערב!

 

 

 

 

שיהיה לי ולכן המון בהצלחחחה! (L)

נכתב על ידי fat-girl , 3/5/2011 00:14  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



wanna be thin


 

 

אז איך עבר הסופ"ש בשתי מילים- על הפנים!

אחרי הירידה הטובה שעשיתי לא שמרתי בסופ"ש וחבל! אבל אני לא מוותרת

ואני ממשיכה וזה לא מה שישבור אותי ^_^

 

המטרה הבאה שלי היא עד יום שלישי בבוקר להישקל- 55.0

אני חייבת להפסיק לאכול בערב! חייבת, ככה בבוקר אני קמה עם בטן שטוחה (:

נקווה להצליח =]

 

הא ועוד משו, אני שמחה שאהבתן את הפוסט טינספו של הרגליים

אני אעשה עוד אחד בקרוב ^-^

 

*במחששה*

חברה: "מזה אלכס רזית?"

אני: "כן קצת ירדתי במשקל"

חברה: "וואי כל הכבוד לך!"

 

~

 

חברה: " אלכס ממש רזית!"

 

 

 

תאריך- 1/5

תפריט-

בוקר: X

ביניים: שוקו+ חתיכה קטנה מטוסט

צהריים: צלחת מכובדת של פסטה עם רוטב עגבניות+ 3 נקנקיות

ביניים: בורקס

ערב: 2 פרוסות לחם +שניצל + כף מיונז+ כף קטשופ 

 

ספורט-

# ללכת לבצפר ברגל 45 דק'

# לחזור מבצפר ברגל 45 דק'

# 200 קפיצות בחבל

# חיטוב רגליים

 

  

תאריך- 2/5

תפריט-

בוקר: X

ביניים: X

צהריים: 2 ביצים+ 2 כפות טונה מסוננת+ סלט עגבניות + 2 פרוסות לחם + 2 כפות חומוס

ביניים: תפוח

ערב: X

 

ספורט-

# ללכת לעבודה ברגל 45 דק'

# לעשות סגירה

# 250 קפיצות בחבל

 

קצת פוסט מעפן, האמת שזה חרא יום :(

  

בהצלחה בנות (L)

נכתב על ידי fat-girl , 1/5/2011 18:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,796
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat-girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat-girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)