לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My way to happiness



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הבלוג נסגר.


תגובה אחת?

בשביל מה אני משקיעה?

זה נגמר.

אני אוהבת אתכן נורא,

אבל אני מצטערת.

תגובה אחת? זה כל כך מעליב :/

3>

נכתב על ידי , 11/8/2008 20:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 9 ועוד כל מיני דברים להודיע (:


   

 

עריכה :

נכון שהבטחתי שאני אעדכן כל יום אבל ... היי ,

תגובה אחת? :/

מצטערת זה לא שווה עוד פרק :(

תגובה אחת זה ממש .. אני אפילו לא רוצה להגיד .

 

אחרי התגובות הזועמות שלכן אתמול (שדרך אגב אני לגמרי מבינה אתכן)

החלטתי יותר להשקיע ולנסות להעלות אפילו פרק בכל יום.

אבל אני אצטרך נורא נורא את העזרה והתמיכה שלכן, זה מאוד חשוב גם לזה שיהיה לי חשק.

כי אם אף אחד לא יגיב / לא יקרא זה יוריד את החשק...

בבקשה, אם אתן אוהבות את הסיפור המליצו לעוד חברות שלכן / לבנות עם כל הבלוגי פרו אנה למיניהן שזה נורא חשוב שייקראו את הסיפור.

זה סיפור שאמור להעביר מסר, ואני מצטערת שהוא מתפתח לאט זה פשוט בגלל חוסר העדכונים אבל זה לגמרי הולך להשתפר!

חשבתי על זה שאני גם אתן לכן פינה להתבטא ... אם אתן אוהבות לכתוב כמובן, אז מה דעתכן? (:

כל מיני דברים שאתן רוצות שאני אפרסם תכתבו בתגובות. 3>

מממ , לאחר שהסיפור הזה ייגמר (אין לך מה להלחץ יש עוד די הרבה זמן חחח )

אני רוצה להמשיך לכתוב סיפורים בבלוג, אז תנו לי רעיונות מה מעניין אתכן, כדי שאני אוכל לכתוב.

חשבתי כבר על רעיון לסיפור, מי שרוצה שאני אגיד לה אני אוכל לכתוב לה באימייל או משהו ... סתם כי זה עדיין לא בטוח :)

מקווה שתאהבו את הפרק של היום 3>

 

9

 

" את עידו גרוסמן את מכירה?"

שירה פקחה את עיניה בהפתעה. "מה זאת אומרת? ברור שאני מכירה אותו. אבל מה הקשר שלך אליו?"

דניאלה צחקה כאילו שמעה את הדבר הכי מצחיק בחייה . "את רצינית איתי?"

שירה עדיין לא קלטה.

"היינו זוג .. " דניאלה בלעה את רוקה, ונהייתה רצינית יותר. "פעם... זה פשוט נהרס. ותדעי שזה רק בגלל שהוא עבר לפה!"

שירה לא האמינה... היא ידעה שהדניאלה הזאת תהרוס הכול, מהיום שהיא פגשה אותה.

'פשוט שטן' חשבה לעצמה. 'עכשיו היא תיקח את הדבר היחיד שעוד נותר לי! את עידו'

"שלא תחשבי להתעסק איתו" אמרה לפתע בביטחון. "עידו הוא העבר שלך, עזבי אותו ודי"

דניאלה שילבה את ידיה בכעס "סליחה? אני חושבת שלא שמעתי נכון..."

"שמעת נכון מאוד" אמרה שירה בזעם.

דניאלה הרימה את גבתה הימנית, כאילו הולכת פשוט לצרוח, ולהכות את שירה עד מוות.

 אבל לא עשתה זאת.

"שירה, אני חושבת שאת פשוט לא מבינה. היינו זוג, אנחנו עדיין אוהבים אחד את השני.

הוא אוהב אותי, הוא אמר לי את זה... אני בסך הכול באתי לפה כדי להיפגש איתו! אני עדיין אוהבת אותו"

שירה קמצה את אגרופיה וניסתה להתגבר על הדמעות שכמעט פרצו להן.

היא נשכה את שפתה עד כאב, עד שכבר לא יכלה להחזיק יותר. אבל זה לא עזר, והדמעות כבר ירדו והיו ברורות מתמיד.

"את משקרת" אמרה, משתדלת שלא לקפוץ עליה ופשוט להפיל אותה על הרצפה... לשירה לא משקרים ככה, בלי להניד עפעף.

"פחח , מה את חושבת שאת עושה?" זלזלה בה. "עוד שנייה את בוכה. את כל כך פתטית! באמת חשבת שהוא מעוניין בך?"

שירה לא ענתה. זה נכון ... דניאלה צודקת, היא באמת פתטית.

היא חשדה מההתחלה שהוא לא באמת אוהב אותה , שזו סתם הרגשתה בלבד .

למה שמישהו יאהב מישהי כל כך מכוערת, טיפשה, חלשה, מפגרת , גרועה בהכל ... ושמנה. כן, שמנה.

למה שהוא יאהב אותה?

שירה בחנה את דניאלה, וניסתה להבין מה יש בה שהיא עושה את הקסם הזה כל פעם מחדש.

אבל שירה לא הצליחה, הדמעות טשטשו את הכול, ומנעו ממנה לראות את האמת.

"את צודקת.  אני מצטערת, הוא כולו שלך" שירה סיימה להגיד את דבריה במהרה ופשוט ברחה משם.

שוב, בורחת ... לא מתמודדת עם מה שצריך.

מרחמת על עצמה ושוקעת ברחמים העצמיים האלה. אסור שזה יקרה לה יותר.

 

 

דני (אבא של שירה למי שלא זוכרת) ישב במשרדו , חושב על המשפחה שהשאיר מאחור, והרגיש את הגעגועים העזים.

הדרך היחידה בה היה יכול לפרוק את הכל הייתה השירה.

אף אחד לא ידע כמה הוא אהב לכתוב את כל רגשותיו , מחשבותיו ותחושותיו .. אבל הוא עשה את זה – ונהנה מכל רגע.

החרטות, הגעגועים , המחשבות שאינן פוסקות

החל לכתוב, משחזר את הרגע בו החליט לקחת הפסקה מהבית, מאשתו ומחייו.

האם היה זה נכון?

איני מאמין. הכל כל כך חזק ממני.

לא רציתי לעזוב אותך יקירה, ולהשאיר הכל מת מאחורי.

והקטנות שלי, היפות שלי ... הן כבר הפסיקו לדמוע, כי התרגלו לזה שאינני.

אני מצטער יקירה אבל הכל יותר חזק ממני,

ולאחר כל כך הרבה שנים של אהבה,

היא נחלשת, כמו נר דועך.

אני מצטער יקירתי , אבל זהו עדיין זמנה של האכזבה.

 

הוא מחק שורה, ועוד שורה. מתחרט על כל מה שכתב. 'פשוט שטויות' חשב לעצמו.

'אני חייב להפסיק עם השירים המפגרים האלה'

לפתע נשמעה דפיקה בדלת, זו הייתה תמי – העוזרת האישית של דני.

דני סגר במהירות את דף הוורד שבו כתב, ופתח דף חישובים אחר... כאילו היה עדיין באמצע העבודה.

תמי נכנסה בלי לחכות לתשובה מדני, וסגרה אחריה במהירות את הדלת.

"דני, כולם הלכו כבר" התקרבה אליו.

"כן אני יודע" המשיך להקליד במרץ "אני רק צריך לסיים עוד כמה דברים, תני לי כמה דקות"

תמי התיישבה לאט על שולחנו , "אתה יודע, לא לזה התכוונתי" היא נגעה לפתע בידו ולטפה אותה קלות.

דני הוריד את משקפיו והתבונן בה "תמי, אני בן אדם נשוי. אני בטוח שתמצאי מישהו נהדר ולא נשוי יום אחד"

תמי נראתה מאוכזבת ונרתעה ממנו מעט.

ברור שהיא הייתה מאוכזבת . האמת שתמי הייתה נראת די טוב.

בוא נגיד, שרוב הגברים לא היו מתנגדים אליה ...

"אתה יודע" שילבה את ידיה "אתה כבר כל כך רחוק מאשתך ... היא בטוח שכחה ממך" אמרה בעוקצניות.

דני הפנה אליה את מבטו הכועס והמאוכזב.

הוא רצה לא להאמין, אבל משהו בו אמר שהיא צודקת...

היא בטח כבר שכחה ממנו ממזמן, נהנית עם הילדות היפות שלו – שגם הוא לקח חלק מאוד משמעותי בגידולן.

כבר המון זמן שתמי מתחילה איתו בצורה כזו , מנסה שיעבור הזמן וכך תוכל לכבול אותו ברשת.

לפעמים, הייתה מאזינה לשיחות מהבית כדי לדעת איפה בדיוק הנקודות הכואבות, כדי לדעת מה המצב,

האם כדי להפעיל את הקסם הנשי?

והיום, היא הרגישה שזהו הרגע, אבל זה היה קשה כמובן. בני הוא אדם אינטליגנט ושומר אמונים...

היא לטפה את שיערו בעדינות, מנסה לא להתקרב יותר מדי. "אתה חייב לתת לרגשת אחרים מקום בלב"

דני הניד בראשו   "אני עדיין אוהב אותה"

"אבל יהרוג אותך לנסות?" שאלה בלחישה.

באותו הרגע - כמו שזבוב נלכד בקורי העכביש, כך לכדה תמי את דני , בקלות, במהירות וללא רחמים.

היא קרבה את ראשה אליו ונשקה אותו כאילו זו הייתה הנשיקה הטובה ביותר שחוותה בחייה.

דני לא יידע למה, לא יידע איך. אבל הוא פשוט לא דחה אותה, להפך!

הוא חשב שזה רעיון טוב, אול עדיף לו לשכוח קצת מהבית ...

ומה אכפת לו? תמי הזאת נראת פשוט טוב. והיא גם בסדר ...

לאט לאט, ככל שנמשך הרגע הם מצאו את עצמם עם פחות ופחות בגדים, תמי פשוט הצליחה.

זה היה מעשה כל כך טיפשי ודני יבין זאת רק אחר כך.

אך באותו רגע הוא פשוט לא רצה להפסיק, היה בו את הלהט של הרגע, הוא חשב אולי אפילו יתחיל חיים חדשים.

הוא שכח מעברו, הוא שכח מבנותיו, ממשפחתו , מהוריו.

הוא שכח מכל אלה שיתאכזבו כשיגלו מה קרה ביום ההוא שם במשרד.

 

 

 

נכתב על ידי , 4/8/2008 16:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 8


 

 

עריכה:
תקשיבו אני מצטערת בסדר?

אתן לא צריכות להתעצבן עליי כל כך!

אני עושה כל מה שביכולתי, תאמינו לי!

אני אתאמץ יותר, בסדר? הכי שאני יכולה.

אני לא רוצה לאכזב אתכן, וזה ממש פוגע שאתן רושמות לי בתגובות "או סוף סוף"

או משהו כזה. כי זה לא ככה.  

 מצטערת אבל אתן חייבות להבין :/

 

3>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

לפתע שירה נכנסה הביתה.

היא הייתה רטובה לגמרי ולא הפסיקה לרעוד.

זהבה הייתה מבוהלת, "מה קרה לך?" פתחה את עיניה בבהלה .

שירה לא ענתה, מה כבר יכלה להגיד לה? 'אמא, לא נכנסתי לשום שיעור היום חוץ משיעור ספורט... אה כן, והמורה קראה לי חולה'

שירה ידעה שאין שום דרך להגיד את זה, ומיהרה לעלות לחדרה. "תעצרי כאן ומיד" החזיקה בה זהבה.

המבט השבור של שירה והמבט האגרסיבי של זהבה הצטלבו , וכל אחת רצתה שהאחרת תגיד משהו.

לאט לאט מבטה של זהבה התרכך , כשראתה את פניה של שירה .

זהבה חיבקה אותה בחזקה "אני כל כך מצטערת ילדה שלי" ליטפה את שיערה הרטוב .

השיחה עם המורה לספורט החלה לרוץ לאט לאט במוחה של זהבה, ואז הכול התבהר לה.

"אני מצטערת שירה, אני מבינה עכשיו הכל" המשיכה לחבק אותה ולהרגיעה.

לא היה אכפת לה שהחולצה החדשה רטובה לגמרי עכשיו, ושכל הסלון מתמלא אט אט מים.

לא היה אכפת לה מזה, היא פשוט רצתה לחבק את שירה עד שייגמרו לה הכוחות.

"היא.. חושבת שאני אנורקטית" מלמלה שירה בשקט.

לפתע המלמולים השקטים הפכו לבכי צורם , ששירה לא יכלה לשלוט בו. "אני נראת לך אנורקטית?" הביטה בה כמבקשת לדעת אך ורק את האמת.

"לא, מה פתאום חמודה שלי" חיבקה אותה זהבה ."את מלאכית, את מושלמת את לא צריכה את השטויות האלה"

ליבה של שירה החסיר פעימה, תוך כדי הדמעות . היא הרגישה שהיא מאכזבת את אימה....

בכך שהיא לא אוכלת, בכך שרק המראה החיצוני מעניין אותה, בכך שהיא הורסת את סיכוייה בלימודים ובחיים בכלל.

"אני כל כך מצטערת" לחשה בשקט.

"על מה יש לך להצטער?" שאלה זהבה.

"על הכל" נגבה שירה את דמעותיה ונרגע מהבכי.

זהבה הרגישה ששירה כבר לא מרוכזת, "תעלי לחדר שלך ותעשי מקלחת חמה בסדר? אני אכין לך שוקו חם"

שירה נשקה לזהבה על הלחי, והודתה לה' שאמא שלה היא כזו מתחשבת.

אם כל האימהות היו ככה, העולם היה נראה טוב יותר – כך לפחות שירה חשבה .

היא עלתה במעלה המדרגות והתכוונה להיכנס להתקלח, אך בדיוק שמעה את הטלפון מצלצל.

"אני אדבר אתכם אחר כך" מלמלה מבולבלת.

"אתכם?" צחק עידו. "אני לא רואה כאן אף אחד מלבדי"

שירה חייכה לעצמה- אבל החיוך לא הראה עד כמה שמחה. "אוו עידו... אני שמחה שהתקשרת"

"את מרגישה יותר טוב אחרי המקרה?"

הקול הנעים של עידו הזכיר לה את מה שקרה בבוקר, איך התיישב והרגיע ... איך דאג יותר מכולם...

היא הרגישה טיפשה על שלא הודתה לו מספיק .

"אני מרגישה יותר טוב"

"אני שמח"

לפתע השתררה שתיקה, מה כבר יכלו להגיד?

"אני כל כך מודה לך על היום" אמרה לפתע.

עידו צחק נבוך , "ממממ .. בשמחה , אני בטוח שכל אחד היה עושה את אותו הדבר"

"אז זהו" ענתה שירה "שלא כולם היו עושים את אותו הדבר"

"את רוצה לצאת לאן שהוא מחר?" אמר במהירות.

"אממ.. וואו, זה היה לא ממש קשור" צחקה נבוכה .

עידו התאכזב מעט, "אז זה אומר לא?"

"לא! ממש לא!" מהרה לתקן אותו לאחר שהרגישה את האכזבה בקולו.

"אני אשמח לצאת איתך מחר" חייכה.

עידו עשה תנועה קטנה של ניצחון עם היד והחל לרקוד בחדר.

"כן!! היא הסכימה!" ניסה לחקות הליכת ירח .

"אממ , עידו?" נשמע קול קטנטן משפופרת הטלפון.

עידו רץ במהירות לכיוון הטלפון "אממ, סליחה הטלפון נפל לי" נשמע מתנשף.

שירה צחקה לקולו המתנשף "מה שתגיד"

"אז מחר?" צחק גם כן.

"מחר"

 

 

 

למחרת בבית הספר , שירה ועידו החליפו ביניהם מבטים מבוישים, אבל מתישהו מישהו היה אמור לשבור את השתיקה.

שירה ישבה ואכלה צהריים, (כלומר – לא באמת אכלה... היא סתם בהתה בצלחת.

 וכששאלו אותה היא ענתה שהיא סתם לא רעבה .)

היא הרגישה שיש מישהו מאחוריה, וכשהסתובבה הוא כיסה את עיניה במהירות.

"מי זה?" נשמע קול צייצני.

"מממ לא יודעת" צחקקה. "אולי, עידו?"

עידו צחק והוריד את ידיו ... "תמיד עולה עליי הא?"

"אין מה לעשות, כשאתה כזה שקוף..." הוציאה לו לשון .

"אז, מה?" בהה לה בצלחת. "לא אוכלת?"

עידו שכח לפתע מאתמול, והבין שזו הייתה הערה לא לעניין. "אני מצטער, לא התכוונתי שזה יישמע ככה"

שירה חייכה. "זה בסדר גמור אני יודעת שלא התכוונת"

והנה, עוד נקודה לטובתה של שירה, עוד נקודה שמחסנת אותה בפני מילים רעות.

עוד נקודה שמוכיחה ששירה אכן מושלמת.

שירה שיחקה באצבעותיה, כמו שתמיד עשתה כשהיו רגעי שתיקה מביכים , אך לפתע עידו הסית את תשומת ליבה.

הוא בהה במישהי ששירה לא הצליחה לראות , ועיניו התרחבו לאט לאט.

"מה לעזאזל?!" שאל נדהם.

"מה קרה?" הפנתה את ראשה וחיפשה את מי שהדהימה את עידו .

עידו החל להילחץ יותר ויותר כשהדמות המסתורית התקרבה אליהם. "אני חייב ללכת" קם במהירות ורץ משם.

'מה עובר עליו בדיוק?' חשבה שירה מבולבלת.

היא סובבה את ראשה כדי לראות לאן ברח , אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

לפתע קפצה ממקומה, בבהלה...

 "אני מצטערת אם הבהלתי אותך" צחקקה .

שירה הסתכלה עלייה כלא מבינה . "מה את עושה פה?"

היא בחנה את הקפיטריה מכל הכיוונים , כאילו מחפשת מישהו... "באתי בשביל לבקר"

שירה חייכה חיוך קטן . "לא היית צריכה , כולם עוד יקנאו בי בסוף" קרצה לה.

"האמת שלא באתי לבקר אותך" ענתה נבוכה.

החיוך של שירה ירד לאט לאט, והארשת הרצינית של פניה חזרה לקדמותה.

"מצטערת אם אכזבתי אותך"

"אהה לא, זה בסדר" ענתה באדישות.

"בכל מקרה, תוכלי לעזור לי למצוא אותו?"

שירה גלגלה את עיניה "נגיד... את מי את מחפשת?"


 

תגיבו ... בבקשה

נכתב על ידי , 3/8/2008 13:01  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





951
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe writer x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The writer x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)