לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבועה של הנסיכה


טוב אז... החיים שלי יפים :) רוב הפעמיים...

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


הייי לא היה לי כוח לעדכן על הטיול השנתי ועכשו נראה לי שזה מאוחר מידי

 

אבל אני בדיוק מסיימת לקרוא ספר שהייתי חייבת לכתוב ממנו קטע שממש אהבתי

 

" איש אף פעם לא אמר עליו שהיה כלב נהדר- אפילו לא כלב טוב.

הוא היה פראי כמו שד וחזק כמו שור.

הוא שעט בעליצות לאורך החיים, בסערה שעל פי רוב אפיינה יותר אסונות טבע.

הוא הכלב היחיד שהכרתי שהצליח להיזרק מבית הספר למשמעת" המשכתי וכתבתי:"מארלי היה טוחן

ספות, משסע רשתות, יורה מפלי רוק והופך פחי זבל.

ובאשר למוח, די אם אומר שעד יום  מותו הוא רדף אחרי הזנב של עצמו, והיה משוכנע ככל הנראה שהוא עומד על סיפה של פסיצת דרך כלבית חשובה מאין כמותה."

אולם אלה לא היו התכונות היחידות שאיפיינו אותו, ולכן תיארתי גם את האינטואיציה והאמפתיה שניחן בהן, את נועם שלו עם הילדים, ואת הלב הטהור שלו.

מה שבאמת רציתי לומר היה איך החיה הזאת נגעה בנפשותינו ולימדה אותנו כמה מהשיעורים החשובים שלמדנו בחיינו.

"אדם יכול ללמוד הרבה מכלב, אפילו מכלב מטורלל כמו שלנו," כתבתי."מארלי לימד אותי לחיות כל יום בחדווה פרועה, לחיות את הרגע וללכת אחרי הלב.

הוא לימד אותי להעריך את הדברים הקטנים- טיול ביער, שלג טרי שיורד, תנומה קלה לאורה של שמש חורפית.

וככל שנעשה זקן וחולה יותר, הוא לימד אותי על אופטימיות לנוכח פורענות.

מה שבעיקר הוא לימד אותי היה על חברות והיעדר אנוכיות, ומעל להכל, על נאמנות בלתי מתפשרת."...

...האם היה זה אפשרי בכלל שכלב- כל כלב שהוא, אבל במיוחד אחד משוגע, פראי ובילתי נשלט כמו זה שלנו- יורה לאדם מהם הדברים החשובים באמת בחיים?

הייתי סבור שכן.

נאמנות. אומץ. מסירות. פשטות. עצילות. וגם מהם הדברים שאינם חשובים.

לכלב אין כל חפץ במכוניות מפוארות, בבתים גדולים או בבגדי מעצבים.

סמלי מעמד לא אומרים לו דבר וחצי דבר.

מקל ספוג במים יספיק לו בהחלט.

כלב שופט את האחרים לא לפי צבע עורם, דתם או מעמדם החברתי, אלא לפי מי שהם בתוך תוכם.

לכלב לא אכפת אם אתה עשיר או עני, משכיל או בור, חכם או טיפש.

ברגע שתיתן לו את הלב שלך, הוא ייתן לך את שלו.

הכל היה באמת פשוט למדי, ועם זאת בני אדם, למרות היותם כל כך הרבה יותר חכמים ומתוחכמים, התקשו מאז ומתמיד להבין מה באמת חשוב ומה לא....

 

אולי אנשים שזה היה קטע מטומטם אולי אחרים יחשבו שהוא היה ממש ממש יפה כל אחד והחיבור שלו...

 

אני אעדכן שוב בקרוב

בייייי
  הייתי חייבת הוא היה כל כך חמוד:)

 

ניצנה 2009 היה מ~ד~ה~י~ם~!

נכתב על ידי , 2/3/2009 16:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,380
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgossip girl666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gossip girl666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)