לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

" לכל בעיה יש פיתרון , רק צריך למצוא אותו "



Avatarכינוי:  אושר *

בת: 29

ICQ: 304511303 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

פרישה !


 

אממ , את האמת שאין לי הרבה לכתוב ,

עוברת ליי ממש תקופה מגעילה כבר בערך חודש אני ככה ,

הימים הולכים ונהיים יותר גרועים

אני רוצה קצת לפרוש מפה לפרוק ת'ראש קצת ..

בגלל זה אני גם עוזבת את החוג ,

נימאס לי מהכל חוץ מכמה חברות בודדות

הבנתי שהאהבה ממש כואבת , ילד ?! רק נפגעתי ממך ולמרות שנימאס לי אני עדיין אוהבת , אבל ממש ממש אוהבת !

היום הורים קרב (23.11) אני מתה מפחד .. :|

ושוב הגיע סופו של פוסט מריר ומלא כאב ,

בי :|

נכתב על ידי אושר * , 17/11/2008 21:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,783

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאושר * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אושר * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)