לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

" לכל בעיה יש פיתרון , רק צריך למצוא אותו "



Avatarכינוי:  אושר *

בת: 29

ICQ: 304511303 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009



 

 

 

 

שללוום לכוולם (:

-

תוודה לכוולם על התגוובות החמות בפווסט הקודם :)

 

אני לא מאממיננה שהחופפש עבר כ"כ ממהר ,

עדיין לא הספקתיי לעשות כלום :|

אניי לא רוצצה שווב ביצפפר אוופ :(

-

רשיימה של דבריים שאני חייבת להספיק לעעשות בחוופש (שנישאר ) :

 

צצבע שחוור

תספוורת

לננסווע אלל אחותי

ללראות סרט תלת מיימד ,

ללכת לים בעערב

 בגדיים

 נעליים

משקפיי שמש

 בגד יםם ( דחוופ )

ללונה פארקק

זייהו לבנתתיים (:

 

-

אניי ווישראאל ( my boyfriend ) חגגנו חודשיים , הללכתי אליו הבייתה וראיינו סרט ואאז הוא הלך לכמה דק' ואז הוא חזר עעם קופפסא אדומה בייד, הוא בא והוא נתן לי אותה , והוווא קנה לי שרשרת עם טיליון של לב שפותחים את הלב ויש בכל צד תמונה אחת שלי ואחת שלו , איזה ממאממי הוא אני כ"כ אווהבת אותו 3 >

רק חחבל שאחרי כל הכיף חזרתי הביתתה וההורים שלי התחילוו לריב איתי ולעצבן אותי וסתם ביאסו אותי :|

אוח הוורים שכאלה :(

( ושתביינו אני עדיין בכאסח עםם אממא שלי , היא הממעצבנת הראשיית )

עםם אבא שליי אפשר עוד איכשהו להסתדר כי הוא כל הזמן טס וכמעט ולא נימצא בבית ,והוא טס שווב ב-20 לחודש ל-4 חודשיים בטחח אתם חושבים לכם בראש איזה מסכנה היא תתגעגע אליו ובלה^בלה , אבל לא ממש לא , דווקא כיף לי שהוא לא פה :) ,

הלוואי שהיה קורה אותתו הדבר עם אממא שלי , שהיא הייתה טסה לאיזה תקופה ואחרי זה חוזרת , הייה לי בטוח יותר כיף ,

יותתר חופש מהםם , יותר את הפרטיות שלי ויותר את הלבד שאני צכה מידי פעםם ,

אבל לא נוורא גממ זה טוב , ..

אחותי השנייה חווזרת עוד שבווע בדיוק עם האחיינים החמוודיים שלי לארץ , הם יישנו אצלנו ככמה יימים עד שהם ימצאו דיירה ,

אחח כמה התגעגעתי לחמודיים האללה ..

 


ליידווריי (:  ליירניי (:

 

נכןןן שהםם חמוודים ?

(שאללה רטווריית )


-

 

אממ .. מה עוד נישאר ליי ללספפר ?

כ-ל-ו-ם ..

אאז אני חוושבת שאני יסיים להיוום (:

בייצוו'ק חמוודיים

נכתב על ידי אושר * , 11/8/2009 15:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,783

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאושר * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אושר * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)