לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ת!ת 2ננה


ת!ת 2ננה, הבלוג שיעשה לכם את היום!!!! @_@


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


היי כולם אתם בטח שואלים את עצמכם מה אני עושה בבית בשעה9:50 אז הנה ההסבר:

הלכתי למחוננים ומסתבר שה"חכמים"האלה אפילו לא טרחו להתקשר ולומר לכול מי שלא היה בטיול אתמול שנגמרו שם הלימודים!!וול

אז חזרתי הביתה ואז אמא שלי התעוררה ושאלה מה אני עושה בבית ואבא שלי היה במקלחת באותו זמן והיא אמרה לי ללכת לבית הספר ואני אמרתי שאם אני אקבל ציון לא טוב במדעים זאת לא תהיה אשמתי ואז אבא שלי יצא מהמקלחת ודיבר עם אמא שלי והחלטנו שאם ילדה מהכיתה שלי נשארה בבית אז גם אני אשאר והנה אני כאן בבית בזכות אותה ילדה!!

ובקשר למיכל [החמודה] אפילו שאת לא יודעת שיש לי בלוג:

ברוכות השבות מטורקיה!!

טוב אני מחכה לתגובות מכם P:

נכתב על ידי , 13/6/2008 09:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איזה חרא! הכנתי פוסט ארוך ויפה ואז הלך לי האינטרנט והכול נימחק!

אני אנסה לבדוק בזיכרון איזה משהו שלמדתי מחברה שלי אולי אני אצליח וסתם משהו בקשר להיום:

הייתי בבית ספר יהיו מחר חזרות Thumbs Down למסיבת סיום אבל למזלי אני במחוננים אבל לצערי שם יש מסיבת סיום שרוב הסיכויים שתהיה עלובהNo 

טוב אומרים לי לכבות את המחשב אז עידכונים בקשר למסיבת סיום מחר

צ'או

נעמי

נכתב על ידי , 12/6/2008 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ברוכים הבאים לבלוג החדש

ת!ת 2ננה

ספיישל פתיחה מחר

עדכונים בקשר להיום גם יהיו מחר

אבל רעיון כללי הוא להתלונן לפעמים על החיים לקלל ילדים ולתת לכם כול מיני כפתורים תמונות הזמנות ועוד....

כול מה שרק תבקשו....

טוב אז תכנסו מחר הנאה מובטחת!!

כניסה מותרת יציאה מיותרת @_@



נתראה מחר בינתיים הנה הדואר האלקטרוני החדש שלי:

[email protected]

:)

נכתב על ידי , 11/6/2008 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnaomi5511 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על naomi5511 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)