לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה צרות?!


היי ילד!!!! רוצה צרות?!

כינוי:  green182

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


אתמול היה יום ממש כיפי....

היינו במין כזאת הצגה שדוברי אנגלית מח' עשו...

והיה מצחיק לאללה... XD

 

אממ....

 

התכוננו לערב שורשים ובמוזיקה עשינו תשיר הזה...

שיר לאהבה....

והמורה הסטלבטה עלי ><

 

אחרי זה בבית ווקולנקו ונוגה באו אלי... D:

והכנו שיר משלנו (Beautiful soul) לערב שורשים.. D:

ויצא דווקה ממש יפה...

לא ציפיתי...><

 

ואז הלכנו להקרנת בכורה של הסרט ביום שזה יקרה....

באנו 12 אנשים לסרט...

אחרי ההתחלה מלא יצאו כי זה הפחיד אותם ועברו לנרניה ואנחנו נשארנו 5 אנשים ><

 הסרט היה קורע XD

 

אחרי הסרט חיכינו לאלה של נרניה שיצאו וצחקנו מלא והיה ממש כיף D:

 

 

קיצר...

אחלה של יום D:

 

סי יא D:

 

   

נכתב על ידי green182 , 13/6/2008 11:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם בשביל הפריקה....


מוזר...

אנשים כועסים עלי בלי סיבה (אל תשאלו מי) ....

אני משתגע...

אפילו אני פותח תבלוג מחדש שזה דיי מוזר.....=\  

אני צריך לדבר עם אנשים

עברה עלי תקופה רעה ואני יודע אתזה.....

מין תחושה רעה כזאת שיושבת לי בלב...

אבל אני מתחיל לחזור לעצמי....

 

צריך שמישו יעצב לי תבלוג...

למי שבא שיגיד...

 

סי יא

נכתב על ידי green182 , 11/6/2008 22:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה את חושבת על אנשים שמתחתנים?
הם בסדר

האם את רואה את עצמך מתחתנת יום אחד?
ישמצב

כמה אנשים יבואו?
הרבה

איזה אוכל יהיה?
XLLLLLLL

איזה מוזיקה ינגנו?
רוק פאנק ומטאאאללל

אירוע אינטימי וצנוע, או המוני ורועש?
המוני ורועש..
יותר אנשים יותר צ'קים לא?!

חתונה מסורתית וקלאסית, או אירוע מתחכם ומקורי (נגיד להתחתן תוך צניחה חופשית / צלילה עם דולפינים / סגידה לשטן)?
סגידה לדולפינים

האם זו תהיה החתונה שתמיד חלמת עליה, או החתונה שהמשפחה לוחצת שתהיה?
לא אכפת לי

נכתב על ידי green182 , 11/6/2008 22:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





787

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgreen182 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על green182 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)