לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אולי תנסי גם כתום?


פינה שקטה.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

סימנים לתיקווה


מחפשת סימנים לתיקווה במצב הכל כך מדכא. אני מחבקת את הילדים שלי וחושבת על הורים שרצים עם הילדים למקלט והורים שאין להם מקלט לרוץ אליו, וזה עושה לי רע. המלחמה הזאת שאין לנו ברירה אלא להלחם, נכנסת לי לדם כאילו זאת המלחמה הראשונה שאני עוברת עם עיניים פקוחות. אני מחפשת סימנים לתיקווה.


 


קיבלתי גרנט, אבל זה מעודד ברמה האישית. אני מחפשת סימנים אחרים.


 


במעבדה שלי שתי סטודנטיות מקסימות, האחת צמה ברמדאן והשניה בי"ז בתמוז. הן התחברו ועוזרות אחת לשניה, זה משמח ומרחיב את הלב.


 


באוניברסיטה ערכו סעודת שבירת צום לצמים השונים והגיעו סטודנטים כאלו וכאלו והשמחה היתה רבה.


 


הישוב שלנו שכן קרוב לכפר ערבי בדואי. בתחילת האירועים ידו נערים אבן על שתי מכוניות חולפות, ומאוד הבהילו את הנהגים. בתגובה התכנסו אנשי הכפר במסגד והוציאו מייל התנצלות לישוב בו אני גרה. הם כתבו שהן מקווים שהיחסים בין הכפר לישוב שלנו יהוו סיבה לתיקווה לעתיד אחר לאיזור ושהם רואים מאוד בחומרה את ידוי האבנים. לאחר מכן נפגשו נציגים משם ומכאן כדי לחזק את הקשר בין השכנים.


 


אני מאמינה שזה אפשרי להושיט יד ולתת תיקווה. אני מאמינה שאנחנו יכולים לעזור להם לשגשג, אם נהיה הוגנים איתם, ואם הם יוותרו על הרצון שלהם לחסל אותנו. המחיר של ההוגנת בצד שלנו והויתור על חיסולנו בצד שלהם נראה לי בטל בשישים לעומת מה שנוכל להשיג. אני יודעת שזה נשמע נאיבי, במיוחד בימים האלו, אבל אני לא יכולה להאמין שזה פשוט ימשך ככה, הרג מפה ומפה, בלי שיום אחד ימאס לכולם והם יושיטו יד לשלום. אנחנו יכולים לחיות ביחד, ולא רק כי אין לנו ברירה.


 


ועכשיו, שיחזרו בשלום ולא ידעו פגע, שיהרסו כל המנהרות ושחיים צעירים לא יקטעו. אמן.


(זה ממש שבריר מהמחשבות שלי בזמן האחרון, אבל שבריר משקף).

נכתב על ידי , 20/7/2014 22:58  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוצים ב-23/7/2014 15:47



23,580
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכוכבים בים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כוכבים בים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)