לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it's not PMS ,it's you!!



Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

תקופת החגים+תמונותתת!!


הלווווווו ביצ'ס!!!!

 

 

 אז...סוף סוף עידכון אחרי מלאא זמןןן....

אבל זה הכל בגלל השירות... שחפירה על זה יהיה בפוסט הבא.....

אז.... החגים... וואי.. כמה שזה עבר מהרררר... ובכלל כל החודשים האלו של השירות עברו בטיל....

אז.. מה היה??

 

ראש השנה:

עבר סבבה....

האחיינים היו אצלי... והיה כיף לפגוש את כל החברות שאני לא ראיתי כמה זמן בגלל השירות...

והיה כיף לקבל מחמאות על הנעליים והשמלה החדשה...

והאוכל... אחחח.... היה מעולה....

וכמו כל שנה קנינו לכבוד ראש השנה מלא שוקולדים וטחנו אותם אחרי שחזרנו בבית הכנסת....

עד היום עוד לא סיימנו אותם

 

יום כיפור:

פחדתי שאני יקבל מחזור ביום כיפור כמו שקרה לי שנה שעברה וכמעט התעפלתי בגלל זה...

אבל למזלי השנה זה לא קרה ויום כיפור עבר לי הכי טוב מכל השנים שעברו.... שגם הם עברו דיי טוב..

לא הייתי הכי רעבה ולא הכי צמאה...

ולא כאב לי כלום..

קצת חולשה לקראת הסוף...

אפילו התפילות עברו לי מהר....

אז כל מה שעשיתי זה להתפלל בבית הכנסת ולישון.....

וכל מי שדיברתי איתה אמרה שהלך לה סבבה...

דיי.. באמת התבגרנו....

 

סוכות:

השנה לא יכולתי לעזור בסוכה בגלל השירות....

ושחזרתי הבייתה מהשירות הסוכה כבר הייתה מוכנה....

היינו הפעם 14 איש.... כולל האחיינית החדשה שלי.... כזאת מתוקה!!! ועם עיניים מדהימות....

שוב היה אוכל מעולה....

 

שבוע סוכות:

אז קצת היה מעצבן השבוע הזה... כי לא היה לי חופש...

הייתי צריכה לעבוד חצי יום כל השבוע.... שזה עד 12.. ולא היה לי למה להישאר בדירה בירושלים..

אז הייתי צריכה לקום כל יום בחמש בבוקר ואבא שלי הסיע אותי לתחנת אוטובוס ומשם לירושלים... וב12 בחזרה...

הגעתי הבייתה כל יום בשלוש והייתי נורא עיייפה... אבל בכל זאת הצלחתי לצאת....

ומה אכפת לי?? כל הנסיעות ברכבת ובאוטובוס לא עולות לי כסף.... שווה להיות בת שירות/חיי ל

יום ראשון יצאתי מיד אחרי שחזרתי מירושלים לתל אביב עם ספיר... היה לנו תיכנון ללכת לדיזינגוף ולשנקין...

אבל בסוף החלטנו להישאר בעזריאלי..... וסתם הסתובבנו ואכלנו....

ובאמצע אוריה קרן ומאיה עשו לנו הפתעה ובאו לראות אותנו שם...

ונתקענו שעה באיזה חנות של דברים לבית... והמוכר שם לא הפסיק להידבק אליי ולדבר איתי....

ולמזלנו שרצינו לחזור ראינו פתאום משםפחה מהיישוב שלי.. אז במקום לבזבז ת'זמן  באוטובוס היה לנו טרמפ ישיר הבייתה...

ביום שלישי היה לי הזדמנות סוף סוף לנהוג... אחרי שלא נהגתי כמה זמן...

ונסעתי עם ההורים לנמל תל אביב לאירוע הזה של הפלאפון....

שעה לקח למצוא חניה!!!

ופייר דיי התאכזבתי.... חשבתי שזה יהיה משו גדול... אבל זה היה מתחם דיי קטן שעוצב בצורה של הטיימס סקוור על מלא אורות...

והיה שם מסך אחד גדול וכמה מסכים קטנים שמראים מה קורה בניו יורק...

שעה חיכינו שם עד שזה התחיל באמת... והיה בנתיים את אסי עזר במסך מניו יורק...

ובמתחם ראיתי את רמי וורד,גיא פינס,ענבל והדס מהמירוץ, ושלומי קוריאט ממה קשור והבורר....

אחרי שכל הקהל חיכה וצעק אלף פעם "משעמם" רמי ושלומי התחילו לדבר...

ובנתיים במסך בניו יורק היה את יובל סמו,ודודו ארז... שהיו מצחיקים...

וגם התקווה 6 הופיעו....

ואח"כ שכבר לא היה לי כול לעמוד וישבתי מאחורה ושיתיתי אייס קפה... היה מניו יורק הופעה של עינת שרוף...

ובנתיים הלכנו משם.... ונסענו לקניון לאכול משו.... וחזרנו הבייתה...

ואתמול סתם ראינו סרט אצל ענבל......

ויאללה יום ראשון חוזרים לירושלים ולעבודה עם פווווווול גז........

 

תמונות:

 בסוכה.... יומולדת לאחיינים שלי!

 

 אושרי המתוקה!!

ניו יורק בנמל תל אביב

 חשים אלביס

הדס וענבל מהמירוץ

 

 שלומי קוריאט מהבורר ושלישית פרוזאק

 המכונית שתהיה לי......

 

אני....(תמונה קצת מפחידה..)

 

 

צ'או

 

נכתב על ידי , 9/10/2009 14:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiripiz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miripiz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)