לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביבר הזכוכית



כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

מההתחלה ועד הסוף


טוב...

העפתי את הפוסט הקודם הוא מטומטם ...

 

לא התחלתי דף חדש מכמו שאמרתי אבל ...

אני מתחילה מהיום

 

 

אירועי אתמול :::

אני ויעל בתל אביב ... במסע קניות מטורף שביזבזתי משהו כמו 200 שקל על דיסק של אפוקליפטיקה

ושמלה ...

 

והאירוע הגדול של אתמול ::::

גן העיר

משתתפים :

אני (מן הסתם )

 יעל

מאורי

 איילין

האראל

וחברה שלו נטע

והחבר הטוב שלנו בקבוק וודקה אבסלוט ....

 

וככה התחיל הערב :

אני עושה עינים לבחור שיקנה לנו את וודקה

הבחור מבצע (העיינים שלי לא כאלה יפות אבל שיהיה )

מביא לנו את הוודקה

אנחנו בגן העיר

שותים שוט ראשון

אחרי זה מעורבב

אחרי זה סיבובי שוטים מטורפים

נטע מתחיל לרוץ ומראה שהיא יכולה לרוץ ישר(לא באמת )

אני מוצאת ידיד ישן ומתחילה להתנהג כמו מטומטמת

אני : חותפת סחרחורת כפית

כולנו צוחקים

יעל מנסה ללכת

אני מבקשת ממאורי שילווה אותי לשקם

מאורי מבצע

אנחנו בשקם

ואני חותפת את הבחילה של החיים שלי

ומקיאה ...

 

ההמשך היה עוד יותר נורא ...

אני ומאורי חוזרים לגן העיר אני שוכבת על מאורי

ושוב מקיאה ...

יעל מתנשקת עם האקס שלה ...

אחרי זה שטויות ודברים מטומטים ...

כולם מקיאים וכולם לא מרגישים טוב...

יעל הולכת (טעות) סוחבים את יעל למכונית

אני ומאורי חוזרים במונית ואיילין הולכת הביתה

 

עצה שלי לחיים: אל תשתתו זה לא טוב !!!

זה כיף אתה נהנה ואז אתה סובל

מהיום פותחים דף חדש !

לא שותים

מפסיקים לחשוב על דברים על רומנטיקה ודברים כאלה

וזהו !

דף חדש מתחילים לבלות כמו שצריך וזהו .

עושים את הכי טוב שבחיים , החיים קצרים ואני לא רוצה לבזבז אותם בשתייה של וודקה אבסלוט ...

נכתב על ידי , 15/8/2008 15:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReflction Of Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Reflction Of Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)