לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומני היקר..


החיים שלי, הכי אמיתי שאפשר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

זהו זה..נגמר...


אני לא יודעת אם אני יותר עצובה או יות שמחה..זה מעורבב כזה..

נגמרו שלוש שנים. קשות טובות מעייפות משמעותיות..

עברתי הרבה למדתי על עצמי הרבה חוויתי הרבה והשתנתי..

ב-19 לקחו אותנו למימדון כל בית ספר..

היה פשוט כיף!!! עליתי על כל כל המתקנים חוץ מאבובים מעפנים כאלה שבקושי זזים..

עשיתי את המגלשות הכי מפחידות שבדר"כ אני מפחדת מדברים כאלה! הייתי בשוק מעצמי!

נהניתי כ"כ פשוט לא רציתי לעזוב!

ואז חזרנו הביתה והלכתי לישון פשוט הייתי קרועה מעייפות..ואז ב-7 הלכתי להופעה של חברה שלי ששרה (מדהים)

ויום אחרי:

באנו ב-10 בבוקר..כבר מ-10 הדמעות ירדו בלי סוף.

פתאום קלטתי שזה נגמר שאין יותר שכבה כזאת, אין יותר מורה והמזכירות שאני כ"כ אוהבת..

ופשוט בכיתי כמו ילדה קטנה..

אח"כ נרגעתי קצת והלכנו לים היה ממש כיף למרות ששנה שעברה היה יותר כיף, אבל בקטנה..

וזהו התחיל החופש..

בטח יקח זמן עד שאני יעכל שזה נגמר ומתחילה תקופה חדשה שאחותי אומרת שזאת הייתה התקופה היפה בחיים שלה..נקווה שהיא צודקת..

בינתיים מתפתחים קצת העינינים עם הידיד שלי שרציתי פעם..לא יודעת מה הוא מתכוון בדיוק..נראה לאן זה יגיע..

 

היום יצאתי עם חברה טובה שלי.

אנחנו הולכות לאכול גלידה פתאום אנחנו קולטות  5 חברות קרובות שלנו..לפני שיצאנו 3 מהן אמרו שהן יוצאות אז לא שאלנו אם אנחנו יכולות להצטרף כי מותר להן להיות לפעמים לבד..

ואז אנחנו רואות שהן 5 חברות!! אנחנו בדר"כ 7 חברות קרובות..היה קשה להן להזמין אותי ואת חברה שלי?!?! זה היה פשוט מגעיל והן התנהגו כאילו כלום ובכלל לא הציעו לנו להצטרף אליהן!! כל פעם קורה משהו כזה ואני שותקת כמו מפגרת..עכשיו נמאס לי לשתוק..

תגיבוו..

נכתב על ידי only1(4) , 22/6/2008 00:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יווו זה היה פשוט מושלם!


אתמול הייתה המסיבת סיום של כיתה ט'!

הכל הלך כמו שצריך כמעט..היה פשוט כיף!!!

רק מה שתמיד מבאס אותי זה שעובדים על זה מלא מלא ואז זה עובר יותר מדי מהר:(

אבל תמיד אפשר לראות את זה בוידיאו..אני מקווה שההורים שלי הסריטו את זה נורמלי..

ידיד טוב שלי שהוא החבר הכי טוב שלי האקס שלי הביא את האקס שלי למסיבת סיום!! בהתחלה הייתי עצבנית בטירוף כי לא רציתי שהוא יבוא ואז חשבתי: "יותר טוב ככה הוא יראה שהמשכתי הלאה!!!"

ואז בסוף המסיבה בשיר סיום כולם התחילו לשים ידיים אחד על השני ולצעוק: "אחים אחים אחים ואחיות שמחה שמחה וכל השאר****!" זה היה מרגש חח..

ואח"כ פגשתי את ההורים ואת סבתא ואחותי והלכנו להחליף בגדים..כבר כולם ידעו שעושים לנו מסיבה אבל לא היו ממש ממש בטוחים..

ואז יצאנו מהחדר הלבשה והבאתי להורים שלי את התיק..

ואז צלצלתי לידיד שלי שהיה עם האקס שלי ושאלתי אותו איך היה והוא אמר שהוא ראה את מהקטע של ההיפ הופ...ואני הייתי מאושרת!!!! מגיע לו בטח אכל את הלב!!!

ואז עלינו לאוטובוסים והסיעו אותנו לאבאל'ה!!(מי שלא מכיר זה מועדון חדש)

בהתחלה רקדתי קצת ואז ישבתי ורקדתי בלי הפסקה פשוט!! מ-12 עד 3!!

היה פשוט מדהים!!! חלק מהילדים מהשכבה שלא סובלים אותי הסתכלו איך אני רוקדת ושמה זין על כולם!!! מגיע להם..

ורקדנו ושתינו (לא אלכוהול) ולא רציתי שזה יגמר פשוט!

וגם כן חבר טוב של האקס שלי הוא בשכבה ורקדתי לידו הכי טוב שאני יכולה והוא הסתכל והיה בשוק!!

והצלם צילם מלא תמונות נקווה שהוא ישים את זה באתר חח..וילד אחד בשכבה שתמיד אמרתי שהוא חמוד נראה לי שנדלקתי עליו קצת..חח מצאתי זמן..

טוב מסיבה הבאה ביום הולדת שלי..

בקיצור היה מושלם!!

תגיבו(:

נכתב על ידי only1(4) , 18/6/2008 15:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיט! שלא יבין אותי לא נכון!


אתמול דיברתי עם ידיד שלי שרציתי פעם..עכשיו אנחנו ידידים טובים..

איכשהו הוא הגיע לדבר על החבר הקודם שלי שנפרד ממני ואמרתי לו:

"יא מבאס למה הזכרת לי אותו?"

הוא: "מחר אני רוצה שאת תתנשקי עם מישהו במסיבת סיום ואת שוכחת ממנו!"

ואז אמרתי: "נראה לך?! אני לא רוצה אף אחד בשכבה!"

ואז הוא אמר איזה ילד אחד שאני בחיים לא יגע בו..אני יודעת שאני מגעילה סורי.

ואז הוא אמר: "אני לא יפסיק להציק לך עד שתגידי לי!"

ידעתי שהוא לא מתכוון לבוא למסיבה אז אמרתי לו: "איתך"

אז הוא אמר: "וואה וואה רק איתי?!"

אז אמרתי: "אל תחמיא לעצמך זה בגלל שאני יודעת שאתה לא מתכוון לבוא!"

והוא אמר: "למסיבה אני לא מתכוון לבוא אבל לבית ספר אח"כ כן"

אז אמרתי: "מה איבדת בבית ספר אחריי המסיבה? כולם הולכים לאפטר פארטי"

אז הוא אמר: "אותך"

ואז עברנו נושא איכשהו..ואז הוא שאל אותי: "יום חמישי בגן ליד בית ספר נפגשים"

אמרתי: "לכבוד מה?"

והוא אמר: "לכבוד סוף שנה"

וואי ואני מקווה שהוא לא חושב שאני רוצה אותו או משהו..כי אני ממש לא..אין אני בחיים לא יחזור לאהוב אותו, ידידים וזהו! היה לי כבר ניסיון עם ידיד שהופך לחבר ככה היה עם החבר הקודם שלי..

וזהו נראה מה יהיה..

יווו היום מסיבת סיום איזה פציייץ!

ב-ה-צ-ל-ח-ה-!

 

נכתב על ידי only1(4) , 17/6/2008 16:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  only1(4)

בת: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לonly1(4) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על only1(4) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)