לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Spots


עיצובים שלי: כפתורים ופאן ארט

Avatarכינוי:  spot ~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

#4 - מדריך לכפתור, כפתורי פראג, כפתורי דיוויד קוק, גפתורי בר רפאלי, כפתורי סטוק [מיקס]


פוסט רביעי ועצום:

מדריך לכפתורי מקומות (ועיצוב תמונה בכלליות)

כפתורי פראג

כפתורי דיוויד קוק

כפתורי בר רפאלי

כפתורי סטוק

 

השקעתי המון זמן, אפילו שבקושי היה לי.

אני מאוד שמחה שאתם מגיבים ותומכים,

ואני מאוד אוהבת את הבלוג ואני אוהבת להשקיע בו ובעיצובים.

אז תודה לכולם   .

 

 

 

כפתורי פראג [12]

 

   

    

   

 

מדריך לכפתורי מקומות

 

 לפני >   אחרי

 

לא יודעת מה איתכם, אבל בניגוד לעריכת תמונות של אנשים שאני אוהבת לעשות יותר בוהק וזוהר,

בעיצוב של מקומות עדיך לדעתי להשתמש במראה יותר פשוט וישן.

אז הנה מדריך להכנת כפתורי מקומות כמו שאני אוהבת (:

את המדריך אני הכנתי, אבל אני חייבת תודה לhelloimkelsey על ההשראה והרעיון  ולchaoticfae

על הטקסטורה שתראו בהמשך.

המדריך מחולק לשני חלקים - לכאלו שאין להם הרבה ידע בפוטושופ ולכאלו שכן.

מי שמחשיב את עצמו כאחד שיודע לעצב, יכול לקרוא רק את החלק המודגש של המדריך.

החלק שלא מודגש מלווה בהסברים יותר מפורטים.

אם השתמשתם במדריך אשמח לראות קרדיטים ותוצאות שלכם.

 

1. פתחו את תמונת הבסיס שלכם לכפתור.

כמובן שזה יכול להיות כל תמונה בכל גודל, אם בחרתם לא לעשות כפתור.

התמונה שלי במקרה הזה היא תמונה של פראג, והיא:

 

2. שכפלו את התמונה, Screen, opacity: 100%

שכפול התמונה נעשה כך:

Layer > Duplicate Layer

בחלון של הליירים יש כמה אפשרויות לשינוי התמונה. בשורה הראשונה ניתן לראות 2 קטגוריות

בחרו מהקטגוריה הראשונה, אשר נמצאת משמאל, במצב Screen

ובקטגוריה של opacity תשנו ל- 100%.

לי יצא כך:

 

 

3. הוספו לייר עם הצבע #b5eff1 על Color Burn 100%.

להוספת לייר עם צבע עשו כך:

Layer > New Fill Layer > Solid Color

בערך של Mode בחרו בColor Burn

ובחרו בצבע הבא :b5eff#

(אמור לצאת לכם צבע טורקיז)

 

4. שכפלו את לייר הבסיס, ושימו על מצב Screen 70%.

את לייר הבסיס שכפלו שוב (Layer > Duplicate layer)

שנו את ההגדרות לScreen ושימו 70% בקטגוריה של opacity.

עכשיו הזיזו את הלייר הנ"ל אחרי לייר הצבע ממקודם.

למי שלא הבין אני אשמח לעזור בתגובות/מסנג'ר/אימייל.

 

5. הוסיפו לייר של צבע #17173b, שימו של מצב Exclusion 100%.

Layer > New Fill Layer > Solid Color

mode: Exclusion

opacity: 100%

כבר עכשיו זה הרבה יותר יפה, לא?

 

6.  בחרו בSelective Color כך:

Layer > New Adjustment Layer > Selective Color

 

Reds: -100, +100, +100, +100

Cyans: 0, +100, 0, 0

Blues: 0, 0, +100, +100

Whites: -100, +6, +26, -29

Neutrals: +25, -18, 0, -20

 

 

כל הפרמטריה הנ"ל מאוד תלויים בתמונה. לכן אני מציעה כן לעקוב אחרי המדריך,

אבל בסופו לעבור ולשנות ההגדות בהתאם לתמונה,

כך שייתקל האפקט הטוב ביותר והמתאים ביותר.

 

7. הוסיפו לייר חדש של Selective Color, אך הפעם עם הערכים הבאים:

 

Cyans: +100, -38, +59, -44

Whites: -13, 0, +15, +20

Neutrals: +32, +13, -16, -14

 

 

8. הוסיפו לייר חדש של Selective Color

Reds: -36, 0, 0, 0

Neutrals: -36, 0, -24, 0

 

 

וזהו. יפה, לא? אני אוהבת להוסיף גם מסגרת שרובה שקופה וגם טקסטורות, אבל זה כל אחד לפי בחירתו.

הנה התוצאה עם הטקסטורה שהזכרתי מקודם:

 

 

כפתורי דיוויד קוק [16]

   

   

   

   

 

כפתורי מיקס [32]

כל התמונות של המיקס לקוחות מאמן אחד ומוכשר ששמו Andy Wilson, ותוכלו למצוא את התמונות המקסימות בפליקר שלו. כל שאר הזכויות על הכפתורים שמורים כמובן רק לי. אלו הכפתורים שהכי נהנתי להכין עד עכשיו, מה גם התמונות נהדרות ומקסימות.

   

   

   

   

   

   

   

   

 

כפתורי בר רפאלי [20]

   

   

   

   

   

נכתב על ידי spot ~ , 29/6/2008 17:52   בקטגוריות בר רפאלי, סטוק [Mix], כפתורים, דיוויד קוק, מדריכים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspot ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על spot ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)