לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפור בהמשכים, פרי דמיוני.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2008

פרק ג'


נכנסתי למטבח הקטן שלנו עם הטפטים הירוקים המתקלפים. ריח של עובש עמד באויר. התנשפתי, לא רק מהריצה שרצתי עד הבית אלא מהפחד שאחז בי והמחשבות שהתרוצצו במוחי על צ'יפ.

הלכתי אל הכיור במטבח וניסיתי להסית את מחשבותיי בלנקות את כל הלכלוך שהצטבר בו. איך במשפחה של שלוש נפשות מצטבר כל כך הרבה לכלוך?  אמא מכינה בובות מעיסת נייר ומוכרת אותן בדוכן בקניון, זה לא שאין לה זמן לסדר אותו. ואבא חוזר כל לילה ממקום אחר לעיתים קרובות שיכור ובטוח שאנחנו חיים עכשיו בימי הביניים ואמא היא זאת שצריכה להשאר בבית לבשל ולנקות.

לא יכולתי להפסיק לחשוב על צ'יפ. פשוט לא יכולתי.

נכנסתי למיטה, קצב פעימות הלב שלי עדיין גבוה מהרגיל. נכנסתי ככה עם הבגדים וריח העשן בשיערי, מאובנת. נשכבתי ושמתי מעליי את השמיכה וככה נשארתי מבלי לשנות תנוחה. שוכבת על הגב מבלי לזוז.השמיכה מעליי ראשי, כמו מעטה של הגנה מהעולם שמסביבי. היתה לי הרגשה של מעין סלע ענק שיושב לי על הלב. לא ידעתי מה יקרה עם צ'יפ ומה ייקרה עם כולנו.

שכבתי ככה במשך שלוש שעות. ככה רק אני עם המחשבות שלא עזבו אותי. לאט לאט מחשבותיי נדדו עד שסוף סוף נרדמתי.

אם הייתם שואלים אותי הייתי אומרת שעברו חמש דקות, אבל כשאמא העירה אותי השעון אמר עשר. היא טלטלה אותי ואמרה לי "נטלי קומי התקשרו הביתה מהמשטרה אמרו משהו על איזה ילד אחד.. אני חושבת שגל הם אמרו שקוראים לו.." "מה?" עייני נפקחו בבת אחת וכל אירועי אתמול עברו במוחי בבת אחת, כמו ישנו את שנת הלילה שלהם והתעוררו, כל אחד רוצה לתפוס את מקומו במחשבה שלי, "כן.. אמרו שהיה איזה אירוע אתמול לא יכולים לפרט והזכירו את השם שלך.. אמרתי שהם התבלבלו שאת ילדה טובה.. אבל הם התעקשו.. נטלי ישראל הם אמרו.."  "לא.. אמא.. אין לי מושג על מה מדובר." "הם אמרו שאת צריכה ללכת לתחנה. אני צריכה ללכת לקניון, תלכי להגיד להם שיש להם טעות."

ברגע שאמא יצאה מחדרי וטרקה את הדלת תקפה אותי סחרחורת. דמעות עמדו בעיני עומדות לזלוג על לחיי. לא ידעתי מה לעשות. כל כך הרבה זמן לא שמעתי את השם הזה, גל וולסמן, כל כך התרגלית לכינוי צ'יפ.

באותו רגע נפלה בידי ההחלטה. זאת האפשרות היחידה שלי, חשבתי. לא ידעתי מה הסיכון שאקח כשאלך למשטרה, לא ידעתי בכלל איך נודע להם עליי, על מה שקרה, אבל החלטתי שהדרך היחידה שלי היא לקחת תיק ולברוח. לעזוב הכל, לא יודעת לאן, ופשוט לברוח.

 

 

נכתב על ידי , 14/6/2008 18:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ב'


כל הערב החלפנו מבטים, אני וצ'יפ, כבר הרבה זמן שיש בינינו מתח, בעצם מאז שהכרתי את כל החבורה. במפגש הראשון הגעתי נבוכה, התיישבתי מיד לצד נעמה, והוא שם לב לזה, ידע להבחין בתזוזות הקטנות של אי הנוחות שלי, אולי כי היה ביישן בעצמו. הוא קם והתיישב לידי. במן שקט כזה בלי לומר מילה, אני זוכרת את הרגע הזה.

הוא חכה כמה דקות ושאל אותי: "איך קוראים לך?" בסוג של גמגום חסר ביטחון עניתי לו שנטלי, ונעמה מן הצד העירה "נתי, נתי" מבטלת את דברי בחיוך האופייני לה.

"אז נתי..כן?" אמר לי "לא ראיתי אותך פה אף פעם".

בכל שישי התקרבנו יותר, אהבתי את התמימות שלו, את העצבות שרואים לו בעיניים, את הרגישות שלו. פעם אחת שאלתי אותו איך הוא בכלל הגיע לפה, למה הוא נכנס לכל עניין הסמים, הוא הביט בי במן מבט כזה, כאילו הוא לא מבין על מה אני מדברת, ואולי השאלה שלי באמת לא היתה כל כך במקום, אבל המשכתי להביט בו, מבלי להוריד את מבטי, וידעתי שהוא מבין אותי, ידעתי שגם הוא לא רצה להשאב לעולם הזה של הסמים אבל לא דברנו על זה.

 התקרבנו יותר ויותר, ציפיתי למפגשים האלה במיוחד בשביל לראות אותו, היינו מגיעים ומעשנים ביחד, כולם היו מסביבינו אבל הרגשנו כאילו רק שנינו שם. אבל אף אחד מאיתנו לא עשה את הצעד.

 ראיתי שהוא ב"היי" יותר מבדרך כלל, הוא לקח משהו, סם כלשהו, אף אחד לא שם לב בדיוק מה זה היה.

הוא לקח אותו ונפל. שמעתי צעקה. הקול היה צווחני, מיד זיהיתי אותו, זאת היתה ורה.

ורה היתה צעקנית תמיד, אבל זאת היתה צעקה מסוג שונה, עמוקה, כזו שמחלחלת אל תוך העצמות וגורמת לשערות לסמור.

הסתובבתי מהר, ראיתי שכל המבטים הופנו גם הם. צ'יפ שכב על הרצפה. רועד, בעיניים עצומות.

כולם נבהלו רצו אליו והקיפו אותו במעגל. איתמר התכופף. אחז בכתפיו, ניסה להושיב אותו. זה לא עזר. הוא נתן לו סטירה. צ'יפ נשאר בעיניים עצומות והרעידות הפסיקו. הרגשתי כאילו הלב שלי מפסיק לפעום יחד עם הרעידות שהפסיקו.

הבנות צעקו בלחץ ואילון בדק לו את הדופק. "הוא חי" הודיע לנו.

הרגשתי משותקת. לא ידעתי מה לעשות. לא יכולתי לזוז ונעמה שידעה כמה הוא חשוב לי הביטה בי במבט המיוחד שלה, זה שכשהיא משתמשת בו אתה יודע שהיא מבינה אותך ויודעת מה אתה מרגיש, היא שמה לי יד על הכתף ומיד אמרה שצריך להתקשר לאמבולנס.

היתה התנגדות. אף אחד לא רצה להסביר לפרמדיקים מה קרה, איתמר הציע שנתקשר לדווח להם וכשהם יגיעו נברח, רק נראה שיש מי שמטפל בו.

אני באמת לא יודעת מה גרם לי לעשות את זה, אבל ברחתי. הרגשתי כל כך פחדנית באותו רגע. איך אני יכולה לנטוש בן אדם שכל כך חשוב לי ככה? ברגע כזה? ידעתי שכשהוא יידע. אם הוא יידע מה קרה הוא לעולם לא ייסלח לי. ובכל זאת-ברחתי.

נכתב על ידי , 13/6/2008 19:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 32

תמונה




107
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe writer :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the writer :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)