לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"המוזה נפלה על ראשי, מאיימת עם אקדח שאפתח בלוג סיפורים. ראיתי שהאקדח לא טעון, אך הרעיון של בלוג סיפורים נראה נחמד מרגע לרגע. חשבתי, למה לא?. חוץ מזה, המוזה שלי היא מפחידה, עם נחשים במקום שיער, ואש בעיניים. הייתי חייבת לעשות כרצונה."

Avatarכינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

.


אני כ"כ מתאמצת לא לסגור את הבלוג, כי באמת שזה לא הוגן כלפיכם, כל העיכובים האלה.
אולי מצאתי את הזמן הלא מתאים לחזור, הזמן היחיד שבו אני שוכחת לנשום מרוב עומס.
אבל אולי זה ment to be, כי בזמנים כאלה אני בשיאי.

בכל מקרה,
אני כותבת את הפרק הבא עכשיו, ובאמת שאנסה לעלות אותו בהזדמנות הראשונה.
צפוי לי שבוע של ישיבה בבית, כך שאולי אוכל להספיק גם כמה פרקים לטווח הארוך.

אז איימ סורייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי.
נכתב על ידי , 18/9/2009 20:37  
699 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





40,247
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~The A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~The A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)