לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

האמת הערומה


  

 

Hold on to me love
you know i can't stay long
all I wanted to say was I love you and I'm not afraid
can you hear me?
can you feel me in your arms?

I'll miss the winter
a world of fragile things
look for me in the white forest
hiding in a hollow tree (come find me)
I know you hear me
I can taste it in your tears

וסוף סוף נימצאו המילים לתיאור. זה מין סיפוק כזה אחרי הזמן שעבר.

נטלי נסעה לה לגרמניה,

וזה מציק שאין לי למי לחפור אל כל מיני נושאים,

ואל כל החלומות :<

החתול בנתיים אצל סרגי,

וזה עוד סיבה להיתנחל אצלו כמעט כל יוםD:

[למרות שהוא ממש שונא אותי]

מה עוד? נמנמ גיליתי שהנעלים האפורות,

היפות האלו שקניתי, מעור0.0

ואם כבר מדברים אל עור, אז אתמול קניתי לי כיסא חדש:>

יפה יפה כזה, 1348 0:

וכן מעור סינטטי

היום אני סוף סוף הולכת לקנות צבע, לצבוע את הקיר אם אלינצ'קה:>

וניראלי אני סתם חופרת אל הבוקר כי אני עיפה,

ככה שזהו, אני יעצור כאן.

_________

 

 

 

 

 

 אחרי שצילם אותי בכוח, החלטתי שגמלי יש את הזכות לתמונה בפלפון

 

זהו:)

 

נכתב על ידי , 10/8/2009 11:39  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Ich halt mich wach, fur dich"-ich glaub an dich"


 

Du wirst für mich immer heilig sein
Ich sterb für unsre Unsterblichkeit
Meine Hand von Anfang an
Über dir, ich glaub an dich
Du wirst für mich immer heilig sein

 

 

Glaub an dich
Ich glaub an dich

......................................................................................................

אני פשוט לא יכולה להאמין לך,

בדיוק כמו שאני לא יכולה לא להאמין.

 

......................................................................................................

 

נ.ב-נטלי הכתם הסגול[?]

 

-החישוק לא שלי

-אם מישהו[האמ אדווה] יגיד משהו אל החזה יקבל בעיטה :<

נכתב על ידי , 1/8/2009 20:04  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,323

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnastia? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nastia? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)