לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog


בבלוג זה אכתוב על חיי היום יום , אהבות נכזבות , רגעי אושר ושמחה, לקחים סיפורים , משלים , תמונות ובקיצור בלוג מעניין רצח.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

הייתה לי אהבה? | חלק א'


תקציר:

לפני בערך שנה הייתה לי אהבה.

אני לא יודע איך להגדיר אותה עד היום..אובססיביות או אהבה של דבק אחד לשניה או הרגל.

בהתחלה כמו שאני יודע לפחות מעצמי.. אני אהבתי מאוד בהמשך אני כבר לא יודע מה זה היה.

היו הרבה תקלות, הרבה תקלות שאני ספגתי אותם והמשכתי בכל זאת להיות בתוך המערכת היחסים הזאת.

עד שהתעוררתי...

 

 

My story

זה היה בקיץ של שנה שעברה הכרתי אותה דרך אתר שנקרא "שוקס", ראיתי אותה כשנכנסתי לדף שלה בשוקס

נדלקתי כזה .. היינו שולחים סמיילים אחד לשני כשאני התחלתי ושלחתי לה פרצוף מחייך :) והיא הייתה מחזירה לי פרצופים דומים.

בקשתי ממנה את מספר האייסיקיו והתחלנו לדבר לדבר לדבר לשאול שאלות והרגשתי שנוצר החיבור כזה בנינו.

3.5.07 מפגש שוקס.. ראיתי אותה שם הלב שלי התמלא פרפרים פרפרים והבטן לא הפסיקה לשהשתולל.

היא הייתה עם ידיד יד ביד אני קצת קנאתי  אני באתי למפגש עם חברים ידידות ואתם מכירים את זה

שכול אחד משחק אותה כאילו הוא לא שם לב אחד לשני ? ועושים את הפוזות של לעבור אחד מול השני עם הידידיה ידיד

מול השני כדי לראות מי יכנע ראשון ? ככה זה היה.

כמובן .. ? שאיפה שהוא דיי נכנעתי.. אני לא מסוג האנשים שנכנעים ומורידים את האגו אבל הרגשתי שאין פה שום אגו.

ואני אכנע למישהי שאני רוצה אותה. [באותה זמן כ"כ רציתי לדבר איתה להיות איתה אתם לא מבינים אפילו]

נגשתי אליה.. כן כן נגשתי אליה ואמרתי לה את יכולה לבוא רגע לצד?

היא כמובן עשתה פנים של "לא אכפת לי כזה" אבל ידעתי שבוער בה משהו

הלכנו לצד דברנו הסתכלנו אחד על השניה והתחלנו לדבר כזה.."אז מה איתך?" "מי זה שאיתך"[הידיד שהחזיק לה ביד]

היא כמובן ענתה לשלילה שהוא סתם ידיד כזה..תוך כדי שאנחנו מדברים היא נשענה על הגדר של הקניון בקומה ה 6

באתי שמתי את היד שלי על שלה ואז היא עושה לי "דיי אני לא יכולה.." אמרתי לה "מהה..?מה את לא יכולה"

היא אמרה לי 'הלב שלי..' הנחתי את ראשי על החזה שלה לשמוע את הלב ואני אומר לכם אכלתי כמה בעיטות לראש מהלב

הוא דפק כל כך מהר .. כאילו הוא הולך לצאת משם.

אמרתי לה בואי איתי היא ענתה בקרירות "לאן?" 'בואי אל תפחדי נו' אמרתי לה היא באה אחריי הלכנו לאיפה שהמבוכים בעזריאלי איפה השירותים והמקומות של מאחורי המסעדות.. היא נשענה על הקיר.. ואמרה לי 'מה..?' [כאילו מה עכשיו]

אמרתי לה 'ששש... את שומעת את השקט ?' היא אומרת לי ''כןן..'' באתי חיבקתי אותה והיא חיבקה אותי הכי חזק שבעולם כאילו מחר הולך להיות סוף העולם התחבקנו בערך רבע שעה. ואז ..[אתם מכירים אתה זה שאחד טיפה זז אחורה?] אז זה היה אני..

רציתי להריץ את המצב הסתכלנו אחד על השני.. כשאנחנו מחובקים.. והראש התקרב לאט לאט לעבר השפתיים..

ומה שקרה בעצם זה שהתנשקנו..

 

אם אתם רוצים המשך תגידו לי :)

 

 

 

נכתב על ידי אוראל אריש , 14/6/2008 14:45  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת עליי :)


היי !

קוראים לי אוראל אריש.

אני בן 19 כיתה י"ב, מסיים יותר נכון.

שואלים למה בן 19 ובכיתה י"ב ?

הפסדתי שנה בגן [נכשלתי בלגו] חחח

אז בקיצור מתגייס ב 26.10.08 לתותחנים :)

אני קצת קריזיונר

אני לא אוהב לעבור על דברים שלא צריכים

לקרות על סדר היום !

אוהב להגיב ולהביע דיעה!

אני חושב שיש לי חוש לזהות אנשים בקלות

אני חושב שיש לי את האפשרות לעזור ותמוך ולהקשיב לאנשים.

יש לי נוכחות והכי הרבה אופי טוב :)

 

תחביבים ושעות פנאי :

לגלוש בפורומים , לכתוב בלוגים , אייסיקיו מסנג'ר וכול מה שמתלווה לזה.

לצאת עם חברים לשתות, מועדונים, פאבים.

לשמוע מוזיקה [מחלה שלי] האוס היפ הופ שחורה.

אני אוהב את הים ואת החוף במיוחד את השמש לתפוס ככה איזה שיזוף !

אוהב לעבוד ואוהב את החיים :)

 

מה עושה בחיי היום יום :

האמת שאני עושה מה שאתם רואים בוודאי באוהב לעשות

אבל האמת .. אני עובד בפול אנד בר בדיזינגוף סנטר

אוהב לשבת לשיחות נפש עם אברילו'ש (קורלי)

לומד סוף כיתה י"ב ואז צבא.

 

שונא :

שונא אנשים רכלנים, אנשים שתופסים מעצמם ואין ממה.

אני לא אוהב אנשים שהם קנאים בצורות מטורפות.

אני שונא אופי שבן אדם הוא אגואיסט

לא אוהב לריב .

 

 

אהבה:

היו לי הרבה אהבות בחיים :)

כרגע אין לי את החצי השני באמת..

בהמשך אספר לכם.

 

שיהיה יום טוב :)

נכתב על ידי אוראל אריש , 14/6/2008 03:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אוראל אריש

בן: 35




87
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוראל אריש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוראל אריש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)