לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

איפה הייתי ומה עשיתי - בתמונות


 

לא כתבתי הרבה זמן, והצטברו הרבה תמונות וסיפורים. על חלק מהדברים כבר חלה התיישנות, אז לפני שאמשיך במתקפת פוסטים חדשה עם החלפות ויצירה ומכונת התפירה החדשה, כמה תמונות מהזמן האחרון.

 

למכללת עלמא יש תמיד אירועים מוצלחים מאוד. הפוסטר של האירוע בטו בשבט מאוד מצא חן בעיניי:

 

 

וזאב אנגלמאיר, שצייר את הפוסטר, חתם על הספרים שלו במקום, וחילק צימוקים:

 

 

האירוע עצמו נקרא מַרַפּוֹ (מה רע פה...), ואין לי בכלל מילים לתאר כמה נהדר הוא היה. זלי גורביץ' וקובי אוז הקריאו שירים, שרו שירים, סיפרו סיפורים, והיו כל כך מצחיקים, שנונים ומקוריים, שלא הפסקנו לצחוק. תחפשו את המופע הזה, הם מופיעים הרבה עכשיו, וחבל לפספס.

 

 

 

בדרך למכללת עלמא צילמתי את זה (מתענוגות ההליכה הרגלית...):

 

 

אה, ורציתי להשוויץ ולהגיד שזו לא הפעם הראשונה שאנחנו הולכים לאירועים של עלמא, הנה, באירוע סליחות אפילו צילמו אותנו בוידאו. כדי שלא תצטרכו לראות ב-ynet את כל האירוע, סימנתי לכם את הקטע הרלוונטי ;-))

 

 

בשבוע שעבר נתקלתי בשלט המקסים הזה, ומעבר לאופטימיות ולחמידות שלו, שימו לב להשקעה. מי שעשה (ברור שעשתה, ברור!) אותו הכין דף רקע לבן עם ציורים, והכיתוב בצהוב גזור ומודבק מדף אחר. לא מקסים?

 

 

זו חנות נטושה, ברחוב מונטיפיורי אם אני לא טועה. אבל תראו את החלון. השאירו שם את הסלילים הענקיים האלה. נראה לי שהם שוכבים שם כבר שנים:

 

 

והחנות הזאת קסומה לגמרי. היא נמצאת על אבן גבירול, אבל נראית בעיניי כאילו נגזרה מתוך מאה אחרת:

 

 

תקריב על הדלת:

 

 

את השולחן המקסים הזה ראיתי מתוך המונית, ומיהרתי לצלם. אבל שימו לב בפינה הימנית למעלה, בדיוק באותה שניה הגיח פועל זבל ואסף אותו (שימו לב למשקפי השחייה שלו!):

 

 

כאן לא יכולתי לעמוד בפני כל הצבעים האלה. זו פינה שאני נמצאת בה מלא פעמים באמצע השבוע, ורק השבוע פתאום שמתי לב ליופי הזה:

 

 

 

וחוץ מזה, גם העברתי סדנה להעברת תמונה. היה לנו בוקר נפלא, חברה נהדרת, וכיף עם הרבה לכלוך על הידיים. הנה התוצרים:

 

 

אה, וגם הייתי לילה אחד (כנס מקצועי) בקומה השביעית של דן כרמל בחיפה, ובמוזיאון ירושלים בתערוכה המקסימה "עשויים להפליא". היא שם עד יוני, אל תפספסו!

צפו למבול של פוסטים בקרוב, זה היה ממש על קצה המזלג.

 

ולסיום סיומת, שיר מדהים שהכרתי רק השבוע, ואני לא מצליחה להפסיק להקשיב לו. משהו בניגון, במבטא, בקול שלו, מרגש נורא ומקסים אותי.

 

עד כאן. שבוע טוב ושמשי לכולם!

 

נכתב על ידי , 28/2/2009 23:21   בקטגוריות תמונות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)