לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

מיקסים, גלויות, מיחזור ואובססיה קשה לנייר


 

אני אתחיל מהאובססיה. היא הייתה שם מאז ומתמיד. מאז שאני זוכרת את עצמי, אני גוזרת קטעי עיתונים ושומרת אותם. בהזדמנות אני אעלה לכאן תמונות של קטעי עיתונות עתיקים ששמרתי, בינתיים עברתי לדברים אחרים. עכשיו אני אוספת דואר זבל וקטלוגים. אני לא יכולה לעבור ליד קטלוג ולהשאיר אותו במקום, הם פשוט קוראים לי עם הנייר כרומו והצילומים שלהם. יש לי אוסף עצום של דואר זבל עם גרפיקה מעניינת וקטלוגים של כל מיני חנויות.

 

לפני שנתיים, כשהייתי בהולנד, אספתי מחנות מקסימה את הקטלוג הזה, הוא בעצם מניפה עגולה:

 

 

 

כשבצד השני של הקטלוג עצמו יש גם גלויות מקסימות, על חלק מהגבים של התמונות:

 

 

כחלק מהמשימה שהצבתי לעצמי לאחרונה, להשתמש בכל הדברים שאני צוברת, החלטתי להשתמש בגלויה מתוך המניפה הזאת, ובכל השאריות שמונחות לי על השולחן (זוכרים את התמונה מהפוסט הקודם? :-)). אז זה גם השתתפות באתגר החדש של מיקסים, גם מיחזור, וגם נקיון הבית, במכה אחת.

 

 

אדום וכחול, זה השילוב האהוב עליי לאחרונה.

 

וגלויות הרי שולחים בדואר, אני אשלח את הגלויה שלי לראשון/ה שישלחו לי כתובת במייל.

מי רוצה לקבל גלויה בדואר?

 

ואם גם אתם רוצים להשתתף באתגר של מיקסים, למה אתם מחכים? :-)

 

נכתב על ידי , 22/4/2009 21:38   בקטגוריות מיחזור, מאולתרים, גלויות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)