לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

משחק המשאלות



בקומונה היצירתית של "פרידה ונומה", שיחקנו ביום שישי בפעם השניה את משחק המשאלות שהגתה נילי, כחלק מעוד מפגש מוצלח.

הרעיון הוא לבקש משאלה, יצירה בעבודת יד ממישהי אחרת. זה הכל. ככה צד אחד זוכה ליצור משהו שהוא אוהב ולהגשים משאלה, והצד השני מקבל משהו שרצה ולא היה מכין בעצמו.


אני בחרתי להגשים משאלה להדרלינג, כי אני מאוד אוהבת אותה ואת העבודות שלה, הן תמיד צבעוניות וחיות ומעניינות, וידעתי שזה יהיה אתגר כייפי. לא רציתי לעשות אלבום נייר, כי הדר אלופה באלבומים, ומצד שני אני יודעת שהיא התחילה לתפור לא מזמן, ולכן ידעתי שהיא תיהנה מאלבום בד. זה המיני שהכנתי, צבעוני, מגוון, רך ונעים (כל כך כיף לעבוד עם בד!) צד אחד של כל עמוד הוא פליס, והצד השני כותנה, ויש קצת לבד ופרחים וסרטים, אבל השארתי מספיק מקום לביטוי אישי, כדי שהדר תוכל להוסיף תמונות וקישוטים (תמונות מוגדלות בפליקר):



אבל הכי מצחיק היה שגם הדר בעצמה הכינה מיני-אלבום מבד, כהגשמת משאלה עבור אלין. האלבום הזה הוא ללא ספק אחת העבודות הכי מרשימות, מושקעות ויפות שראיתי בשנים האחרונות, לכו לראות!


אני ביקשתי סיכה לתיק, וקיבלתי ארבע סיכות יפהפיות מעפרה (כל הזכויות לצילום שמורות לעפרה):



ואם אתם רוצים לראות עוד משאלות שהוגשמו (כל מי שכתבה פוסט מוזמנת לשים לינק בתגובות, אני אעדכן)::


אלין

ענת

T42

מאיה

עלמה7

הדר




נכתב על ידי , 4/5/2009 10:53   בקטגוריות מיני, תפירה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)