לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

שמש באמסטרדם, ווי מדאם!


לפני שבוע חזרנו מטיול באמסטרדם. ונכון שעוד לא העליתי תמונות מפורים (!), אבל את אמסטרדם אני לא רוצה לפספס, ורצוי לספר עליה כשהכל עוד טרי!

אז היה לנו שבוע אחד, 746 תמונות (וזו רק אני, אופיר צילם עוד יותר מאלף...), ואינספור חוויות. כדי לא להתיש, אני אנסה לחלק את הפוסטים לנושאים מעניינים, ונראה מה יצא. מה שכן, אני מניחה שתהיה הרבה אמסטרדם בתקופה הקרובה.

 

זאת לא הפעם הראשונה שלי באמסטרדם, למעשה זאת הפעם השלישית, אבל היחידה שהיא יסודית. והעיר הזאת מדהימה.ויש בה כל כך הרבה. היא יפהפייה, ונקייה, והכל כל כך ציורי. ופוטוגני. ומתוק. העיר בסך הכל די קטנה, ונסענו רק פעמיים בטראם - פעם אחת ביציאת ערב, כשהתעקשתי לדדות על עקבים, ופעם אחת בדרך לשדה התעופה. את כל השאר עשינו ברגל, וזה היה חלק מהכיף (וגם הסיבה לכך שדידיתי כשעליתי על עקבים). זאת עיר כל כך צבעונית, מלאה מרכזי עניין, תעלות, מוזיאונים, נופים מדהימים, ארכיטקטורה יפהפייה, טבע באמצע העיר, אוכל מעולה ומגוון, אור יום עד 23:00 (איזה כיף זה!), ואנשים נעימים. מה עוד אפשר לבקש?

 

אני רוצה לספר לכם הכל על החנויות, והשווקים והאוכל והחוויות, אבל אני אתחיל בקצת תמונות אווירה, ואמשיך מאוחר יותר השבוע.

 

אחד הדברים שמאוד נהנינו מהם הוא מזג האוויר. הטמפרטורות נעו בין 18-25, עם יום אחד של מעט גשם (באותו יום השמש יצאה ב-20:00!). בשאר הימים הייתה שמש, והיה מקסים, ולא רק אנחנו חשבנו כך. ההולנדים, שרגילים למזג אוויר הפכפך עם גשם באמצע הקיץ, יודעים לנצל כל רגע של שמש, ואני לא יכולתי להפסיק לצלם את זה. הם כל כך מעריכים את השמש ויודעים ליהנות ממנה - פיקניקים על כל חלקת בטון פנויה, עשרות סירות בתעלות, אנשים שממלאים את הפארקים. תחושה נהדרת של חופש!

 

אז הנה קצת תמונות אווירה:

 

 

 

 

 

יגיעו עוד המון סיפורים ותמונות. בינתיים העליתי את רוב התמונות לפליקר, ואפילו סידרתי, אז אתם מוזמנים להציץ.

שבוע טוב!

נכתב על ידי , 7/6/2009 00:57   בקטגוריות אמסטרדם, תמונות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,263
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)