לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

סיבה למסיבה



הפוסט הזה היה צריך להיכתב כבר לפני כמה ימים טובים, אבל פשוט לא ידעתי מאיפה להתחיל. איזה תמונות להעלות, ומה לספר ואיך. האמת היא שאני עדיין לא יודעת, מרוב התרגשות :-)
הכל התחיל במייל של גלי וקשת, בנושא "הצעה שלא תוכלי לסרב לה". ובאמת איך אפשר לסרב כשהן מציעות לחגוג את החתונה שלי במסיבת יצירה ענקית? כמובן שלא סירבתי, אלא רק שמחתי ושמחתי על ההשקעה והנכונות והרצון. מסתבר שהן הקימו קומונה (!!) כדי לארגן את המסיבה (נאסר עליהן לקרוא לה "מסיבת רווקות" ;-), או לשלב בה סממנים של מסיבת רווקות! :-), ובמשך שבועות שלמים ארגנו את המשתתפות, אספו רעיונות, קנו קישוטים והכינו עמודים.

מבחינתי זה היה חלום. הגעתי בערב לבית של ההורים של גלי, בו נערכה המסיבה, והלכתי על שביל מואר בנרות. בתוך הבית היו קישוטי טול, בנות יצירתיות ומקסימות, המון המון אוכל מעולה, ומלא מצב רוח טוב.

בתחילת הערב קיבלתי מקשת סיכה כלתית לשיער, עוד מעט תוכלו לראות אותה בתמונות. ואז הסבירו לי שכל אחת מהבנות הכינה בבית עמוד לספר שמן בנושא "חתונה". אני קיבלתי כריכת עץ, והתבקשתי לעצב אותה ולכרוך לעצמי את האלבום השלם, בזמן שכל הבנות במסיבה ישבו ועיצבו לי אלבום שלם מתמונות שלי ושל אופיר שהבאתי איתי.

אז קודם כל ישבתי והתפעלתי מכל עמוד ועמוד, וניסיתי לנחש מי הכינה אותו. ברוב המקרים קלעתי!


(צילום מקסים באדיבות דפי)

תראו כמה הספר שמן ומהמם:



הכנתי לכם גם וידאו, כדי שתוכלו לראות את כל העמודים, ובנוסף אפשר לראות את כולם אחד, אחד, עם הגדלות והכל, גם פה.
תיהנו:




כמו שכתבתי, בשלב הזה אני הייתי אמורה לקשט את הכריכה, ושאר הבנות- להכין לי אלבום. אני לא הייתי מסוגלת לקשט כלום. מאוד התרגשתי, והיה כל כך הרבה מה לראות ומה לעשות ועם מי לדבר, שפשוט נהניתי מכל רגע, בבטלה גמורה. ;-)

המשימה הנוספת שלי לערב הייתה לתפור לעצמי קישוטים לבירית.הרעיון היה, שכל כלה חייבת שיהיו לה: something old, something new, something borrowed, something blue. אז לימור הביאה בירית מקסימה, כל הבנות הביאו קישוטים לתלות עליה, ואני הייתי אמורה לשבת ולתפור את כל הקישוטים לבירית. עוד משהו שלא עשיתי בערב, אבל קיבלתי הביתה כחלק ממזכרת מקסימה!

אז מה נשאר? להראות לכם את האלבום המדהים שהן יצרו לי במהלך המסיבה. אני חושבת שמגיע לו שנעשה לו כבוד, אז אני אעלה אותו בנפרד, במהלך היום. ובכלל, בשלושת השבועות הקרובים אני לא אהיה פה עם פוסטים ותמונות (אלא בירח דבש :)), אז יכול להיות שבימים הקרובים תהיה קצת אינפלציה, כי באמת יש הרבה מה לספר! :)

בסיום המסיבה, בגלל שידעתי שכל הנשים המקסימות האלה השקיעו כל כך הרבה, הגיעו מרחוק, הכינו אוכל, יצרו עמודים מהממים, אז גם אני הכנתי להן מתנה קטנה לקחת הביתה, לבבות תפורים וריחניים:





היה הכי כיף שיכול להיות, ואני באמת לא חושבת שיש מילים או תמונות שיכולות להעביר את האווירה או את ההתרגשות שלי ואת התחושה הנעימה שהרגשתי.
אז מליון תודות לקשת וגלי על שהן חברות כאלה נהדרות, ומליון תודות לכל הבנות שהגיעו, טרחו, אפו, בישלו, יצרו עמודים, והשתתפו במסיבה המשמחת הזאת!
תודה מכל הלב!

נכתב על ידי , 20/10/2009 10:04   בקטגוריות חתונה  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)