לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

קנבסים




אז למרות שהבטחתי אלבום בפוסט הקודם, החלטתי לשמור אותו לעצמי בינתיים. קצת קשה לי להעלות כל כך עמודים שמתוך כל אחד ואחד מהם מציצות הפנים שלי ושל אופיר :-) המשתתפות במסיבה העלו אצלן תמונות, ובינתיים יותר קל לי ככה - אחת אחת, ולא במרוכז ;-)

בסוף השבוע שעבר היה מפגש של קומונת "פרידה ונומה", שבו יכולנו להביע משאלה ולקבל פריט עבודת יד ממשתתפת אחרת. אני בחרתי להגשים את המשאלה של דפנה, שביקשה קנבס מעוצב, וביליתי סוף שבוע שלם (הרבה לפני המפגש ;-) ביצירת קנבסים. מאוד נהניתי לעבוד עליהם! אז נתחיל מתמונת תהליך - אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שאני משתמשת בשולחן - בדרך כלל הוא עמוס כל כך שאין מקום לעבוד בו (העיגול משמאל למעלה הוא מהשמש :-):



אהבתי מאוד את שילוב הצבעים הזה, למרות שהוא אולי עז מדי. וזו התוצאה הסופית:







הרבה אנשים שאלו על הסרט שהדבקתי מסביב למסגרת, זה סרט בד דביק של Seven Gypsies, ואני קניתי אותו פה. זה מוצר ישן שלהם, מלפני כמה שנים, לא בטוח שעוד מוכרים אותו (אולי יגיע לביג דיל בקרוב? ;-))

מאחר שכל כך נהניתי, המשכתי להכין לקשת מתנת יום הולדת, וזה מה שיצא:





הפרפרים הם שבלונה שיעל יניב יצרה, ואני מאוד נהנית להשתמש בה. גם כאן הצבעים יצאו לי מאוד עזים, אבל כנראה שככה אני אוהבת אותם.
על הקנווסים יש צבעים אקריליים, ספריי צבע מכל מיני סוגים, חותמות, שבלונות ועוד כל מיני דברים מרחבי הבית שהשתמשתי בהם להחתמת הקנבס.

ואני חייבת גם לספר לכם על מה שלא יצא. הסיפור עם הקנווסים התחיל פה:



מאוד לא אהבתי את התוצאה, אז החלטתי להשמיד אותה, והתוצר הסופי הוא קנווס הפרפרים.
אם תסתכלו טוב, תוכלו לראות בו את שאריות השעון :-)

נכתב על ידי , 21/10/2009 07:45   בקטגוריות קנבסים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)