לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

התמונה הכי יפה



אתם כבר יודעים שאני מצלמת המון, אין כמעט שבוע בלי תמונות אצלי, ויש לי הרבה מאוד תמונות אהובות. אבל איכשהו התמונה הזאת מיוחדת יותר מכולן.
היא צולמה באחד הימים שבהם הגענו לראות את הדירה בכפר סבא. זה היה אחרי יום גשום במיוחד, בפתח של החניה שלנו.
אני לא יודעת מה הופך אותה לכל כך יפה בעיניי. הצבעים (לא עברה שום עריכה), המיקס הזה של עלים מכל מיני סוגים שנשרו להם לתוך השלולית, העובדה שזה משהו כל כך פשוט, שנראה לאחרים כמו לכלוך על הרצפה. נורא נורא רציתי להזיז משם את הבדל סיגריה למעלה, אבל זה נוגד את העקרון של לא לביים. אז גם הוא שם.
אני לא בדיוק יודעת להסביר מה כל כך מרגש בעיניי בתמונה הזאת, ואם אני אמשיך להתפלסף על זה זה כבר יהיה יותר מדי, אבל זו תמונה שממש עושה לי נעים, אז הנה, תיהנו גם אתם :-)





נכתב על ידי , 29/12/2009 08:51   בקטגוריות תמונות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)