לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2010

ספר ברכות


זה אמנם כבר היה מזמן, אבל לגלי הייתה יום הולדת, והייתה מסיבה, והזדמנות מצויינת לחנוך את המצלמה החדשה שלי.



המצלמה היא מצלמת אינסטנט כמו Polaroid, מוציאה תמונות קטנות (מאורכות) וחמודות, ואני כל הזמן מחפשת לה שימושים ייחודיים, כי הרי בעידן הדיגיטלי והמדפסת הביתית, כל מצלמה היא אינסטנט למדי. אז ניסיתי לחשוב באילו מקרים כדאי לי להשתמש בפוג'י החדשה ומה היתרונות שלה, ומצאתי לי שימוש ראשוני מעולה.


לכבוד יום ההולדת של גלי, הכנתי ספר ברכות ריק, ובחגיגה עצמה, הצטלמנו כולנו עם גלי, והדבקנו את התמונות בספר.

ליצירת הספר עצמו רוקנתי ספר ישן מהתוכן שלו, והכנסתי לו טבעות מתוך קלסר. בחו"ל אפשר לקנות טבעות כאלה, בארץ לא מצאתי בשום מקום, אז פשוט קניתי קלסר קטן, ובעלי החזק חילץ ממנו את הטבעות. אחר כך חיברתי אותן לספר שלי בעזרת סיכות מתפצלות פשוטות. עבודה מאוד מאוד פשוטה. את הרעיון לקחתי מתוך הדרכה שמצאתי באינטרנט, ואני לא מצליחה for the life of me למצוא אותה עכשיו, אז קבלו התנצלות מקרב לב, ותאמינו לי שאין צורך בהדרכה, זה מאוד פשוט.


הספר מבחוץ, בתמונה מקסימה שצילמה גלי:


gali album1


וקצת עמודים בפנים, לפני המילוי.

אני מאוד אוהבת את העמוד הזה, כי כאן רואים מימין שזה היה פעם ספר ספריה. בעמודות שלו כתוב תאריך ההשאלה ועוד פרטים טכניים, ובעמודה השמאלית ביותר כתוב: האם הספר מעניין? מצא חן בעיניי :-)


101_5624


קישטתי כל עמוד בקצת מדבקות, משמאל למעלה השארתי מקום לתמונה, וחלק התחתון של העמוד יצרתי שורות ממסקינג טייפ יפני, הפטיש החדש שלי. זה דבק נייר שקיים בכל צבע ודוגמה שאתם רק רוצים (החנות בקישור נבחרה שרירותית, אני קניתי את הטייפ ביפן), ונורא כיף לעבוד איתו (כלומר, לקרוע ביד :-)).


101_5626


101_5630


טוב, אתם לא באמת צריכים לראות כל עמוד ועמוד, הבנתם את הרעיון.

והפעילות הכייפית הייתה במסיבה עצמה. כל אחת מאיתנו הצטלמה עם גלי, וקיבלה את התמונה, ואחר כך הספר עבר בין כולן, וכל אחת הדביקה את התמונה, קישטה קצת וצירפה טקסט. גם ההצטלמות וגם היצירה היו חלק נחמד מהמסיבה, אבל הכי נחמד שגלי קיבלה מזכרת וברכות מכל הלב. ככה זה נראה כשהספר מלא, וגם כאן הצילום של גלי:


galialbum3


רק בשמחות ;-)

נכתב על ידי , 13/1/2010 09:44   בקטגוריות מאולתרים, מיחזור, מיני, ספרים, סקראפבוקינג  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)