לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

החלפת מטבח


____________________________________________________________________________________________________________________

שימו לב: כל הפרטים לגבי סדנת דומינו חדשה, כאן.

____________________________________________________________________________________________________________________


מטבח זה לא אני. אני לא אוהבת לבשל. אולי מדי פעם יש לי הבלחות של חשק, ואני קצת אופה וקצת מבשלת, אבל זה לא משהו שבוער בי. בכלל. וגם התוצאות לפעמים נראות ככה.


אבל החלפות מאתגרות אותי, ונרשמתי להחלפת מטבח כי היו לי כל מיני רעיונות מעניינים. כשנודע לי שיעל קיפודים (לא, זה לא שם המשפחה האמיתי שלה! :-)) היא בת הזוג שלי, שמחתי מאוד, כי אני מאוד אוהבת את יעל, את היצירתיות והצבעוניות שלה, ובכלל, היא נתנה לי המון השראה להחלפה הזאת. בפעם האחרונה שנפגשנו, יעל סיפרה לי שכשהיא נרשמת לסדנאות, היא תמיד נשארת אחרונה ברשימת האוכל, ונשארת לה הפשטידה. כלומר, כמעט תמיד היא מביאה פשטידה. אז הכנתי לה מנשא לפשטידה. והמנשא היה חייב להכיל הרבה כתום, כי זה הצבע האהוב עליה.


מבחינתי זו הייתה הזדמנות מצויינת להשתמש סוף סוף ברגלית התפירה החופשית של המכונה שלי, ואיזה כיף זה היה! הרגל החופשית פשוט מבטלת את ההחזקה של הבד במקום, ומאפשרת להזיז אותו בחופשיות מתחתיה. כלומר, עם רגל אחת לוחצים על הדוושה, ועם שתי הידיים אפשר בחופשיות להזיז את הבד וממש לצייר עליו בתפרים. אני בחרתי יותר לקשקש עליו מלצייר ;-) בחרתי שאריות בדים מעניינות, הנחתי על בד ששימש כמצע, ופשוט תפרתי, סובבתי, נתתי לבד ללכת קדימה ואחורה וימינה ושמאלה, ובספירלות וסיבובים, והיה כיף!


וזו התוצאה:


101_6023


את ידיות הבמבוק המקסימות האלה קיבלתי מקשת, והן התאימו בול! תודה רבה רבה, קשת!
והמנשא פתוח, עם העוגה בפנים (המציג אינו אופה. הוא גם אינו נושא עוגות מקצועי.):


101_6026


וככה זה נראה מבפנים. אם יעל ובן זוגה ירצו ללכת לפיקניק רומנטי, למשל ;-):


101_6027


ותקריב על הכפתורים:


101_6028


ותקריבים על התיפורים:


101_6018


עכשיו, יעל, אם מנשא פשטידות נראה לך מופרך לגמרי, את יכולה לתלות אותו כקישוט לקיר! :-) הנה, ככה:


101_6014



וכדי שתבינו למה הכוונה בפסקה הראשונה, אני אספר לכם עוד קצת על התהליך. בעצתה של גלי , החלטתי להוסיף להחלפה עוגה, כדי שיהיה מה לשאת במנשא. הכנתי עוגת תפוחים מעולה, שאני מנוסה בה. אפיתי אותה כבר המון פעמים, והיא תמיד יצאה מעולה. הפעם... זה מה שיצא:




אם אתם לא מבינים, אני אסביר. יצאה עיסה! ניסתי לפרוס אותה, אבל היה ברור שהיא נועדה לפח. זה ילמד אותי לנסות להוסיף מרכיבים בעצמי. בסה"כ הוספתי פרג, עוגת תפוחים ופרג, זה לא נפלא? אני לא יודעת למה לא הצליח הפעם, אבל לא התייאשתי, והחלטתי ללכת על מתכון בטוח נוסף, עוגיות שוקולד מדהימות (אם אתן לא מכירות את הבלוג של שרלי נמש, היכנסו מהר מהר מהר. צילומים ומתכונים כאלה לא רואים כל יום :-)).


וזה אמנם לא מתאים למנשא, אבל לפחות הצליח!




אז יש לנו מנשא ועוגיות, ונשאר רק להכין כרטיס:




וזה מה שקרה בעת הכנת הכרטיס:




כרטיס אחד קטן! תהרגו אותי, אני לא יודעת איך אני מצליחה לעשות כל כך הרבה בלגן. אבל הנה, יש הוכחות. ואתם לא טועים, הכנת הכרטיס התבצעה בפועל על הרצפה. כנראה שאני חייבת למצוא לי שיטות סידור ועבודה אחרות לחדר. :)


וזהו, החבילה מוכנה, והיא נמסרה לקיפודים היקרה כך:




ולסיום סיומת, תמונה שצילמתי כשיצאתי מהבית של יעל (כל הקרדיט על גילוי הכלב והתמונה לאופיר, אני רק צילמתי!):




כולי אהבה ומחשבות חיוביות על מי שקרא הכל! תודה! :-)


נכתב על ידי , 6/3/2010 19:44   בקטגוריות החלפות, תפירה  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)