לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

יום הולדת ליובלצ'יק



טוב, אז תודה רבה לכל מי שאיחל לי מזל טוב :-) כשכתבתי שאני אחגוג יום הולדת במהלך הסופשבוע, הכוונה הייתה לחגיגה של יובל, האחיין שלי, שמלאה לו שנה. להבא אתנסח טוב יותר! אז הסתיים לו הסופשבוע, הייתה סדנת דומינו מעולה, עוגה לא הספקתי לאפות, אלבום כן תפרתי ויום הולדת כן חגגתי (ליובל!). יובל הוא האחיין הראשון שלי, והתינוק הכי מתוק בכל העולם כולו (יש לו עוד כמה חודשים להחזיק בתואר הזה :-)), ועכשיו גם אתם תיווכחו שאני צודקת.


אני אתחיל באלבום. הכנתי ליובל אלבום בד בהשראת האלבומים המדהימים של הדרלינג. כמעט כמו תמיד, עבדתי עליו ברגע האחרון. אצל רבים, הרגע האחרון הוא שבוע לפני האירוע. אצלי זה בוקר האירוע. חמש שעות עבודה, והרבה עצבים על עצמי, למה, למה, למה, דחיתי את זה לרגע האחרון, כולל איחור של שעה לאירוע, אבל בסוף יש אלבום. הכי מצחיק זה לחשוב על כל היומרות שהיו לי, בהתחשב לזמן הקצר שהקציתי לעצמי. הדפסתי 36 תמונות, והיה נורא קשה לבחור. תכננתי לשים תמונה מכל חודש בשנה, תמונות עם הסבים והדודים והכלבה, ועוד ועוד. בפועל מהר מאוד הבנתי שאין פה זמן לאלבום כל כך מקיף, וזה גם יהיה עבה מדי לתפור, אז יש תמונות אקראיות מגילאים שונים, והקפדתי שיהיו ההורים והסבים. השאר לאלבום הבא. הנה, ככה זה נראה:

 

101_6263

 

101_6266

 

101_6267

 

101_6269

 

101_6271

 

101_6272

 

101_6273

 

ותראו איזו נחת:

 

101_6261

 

101_6262

 

למרות הכל, אני מאוד מרוצה מהאלבום (התמונות הגרועות הן חלק מהעובדה שמיהרתי, בחיי שזה נראה טוב יותר במציאות ;-). הוא צבעוני ורך ונעים, ונורא כיף לדפדף בו. השתדלתי מאוד להימנע מהכחול/תכלת המסורתי לבנים, אבל זה לא הלך! פרטים טכניים למתעניינים: האלבום בגודל 15X15, הוא מורכב מרצועות לבד ברוחב כפול, עליהן תפרתי את הבדים, ובסוף תפרתי תפר אמצעי לחיבור כל הכפולות. התמונות הודפסו על דפי כותנה שנקנו אצל נתנאלה. החותמת שלי, שכתוב עליה "מלאכת יד" ולא יצאה טוב כי החתמתי מהר ועם דיו לא נכון, היא של מקופלת שמגלפת בעבודת יד חותמות מדהימות.

 

ולסיום, נכון יש את הדודות המעצבנות האלה, שכל הזמן מחבקות ומנשקות? אז גם ליובל יש כזאת!

 

בגיל שבוע:

 

ים מעורבב 088

 

בגיל 7 חודשים:

 

C (45)

 

ובגיל שנה:

 

101_6279

 

אז מזלטוב יובלצ'יק מהמם, תודה לאמא של יובל שהרשתה לי להעלות תמונות, ותודה להדרלינג שתפרה את אלבומי הבד המהממים שגרמו לי לרצות כל כך לתפור אחד בעצמי, היה תענוג לעבוד עליו, ואני מקווה להכין עוד רבים כאלה!

 

איזה כיף לעבור מחג לסופשבוע לעוד חג!

חג שמח!


נכתב על ידי , 3/4/2010 22:33   בקטגוריות תפירה  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)