לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2010

שכבות ועוד


 

השאלה הכי מעצבנת והכי שכיחה בחודש האחרון היא, "את עוד פה?" אני מקבלת אותה בטלפון, במייל, ובע"פ, שזה הכי מגוחך. לא! אני לא פה! אז אם רציתם לדעת אם אני "עוד פה", עכשיו יש לכם תשובה.עצבני

 

זוכרים את שני הטיזרים מלפני שני פוסטים? אז את האחד, ההחלפה הלבנה, כבר ראיתם, ועכשיו הגיע תור השני, החלפת שכבות.
הפעם בת הזוג שלי הייתה מירה, שאוהבת צבעים חיים, וגם הפעם החלטתי לתפור עטיפה למחברת, רק צבעונית!

 

וזה מה שיצא:

 

101_6914

 

101_6917

 

101_6916

 

101_6915

 

מירה, אני מקווה מאוד שתיהני מהמחברת ותשתמשי בה, ושוב שולחת התנצלויות כנות על האיחור במשלוח!!

 

ונמשיך בשכבות. בשבוע שעבר השתתפתי במסיבת הסקראפ המעולה שארגנו הגר ואילאיל, ואפילו יצאתי עם כמה תוצרים!

אחד האתגרים במסיבה היה ליצור קישוט Doily מרובד, בהשראת הקישוטים המ-ט-ו-ר-פ-י-ם שעושה הבלוגרית הזאת.
הנה מה שאני עשיתי:

 

101_7114

 

101_7113

 

וכמה דברים יפים לסיום:

כאן יש רשימה של דברים שכותבת הבלוג הייתה אומרת לעצמה בת ה-17, אילו הייתה יכולה. רשימה מאוד מרגשת. הזדהיתי בה עם המון דברים. למשל:

 

1. את לא שמנה.

2. הוא לא "האביר על הסוס הלבן". עכשיו זה נראה לך שכן, אבל הוא לא.

3. לא תאמיני, אבל את לא יודעת הכל.

4. כשאת עושה גלגלון, זכרי היטב את ההרגשה הזאת. עוד מעט כבר לא תוכלי להתגלגל ככה.

5. לבשי מה שבא לך. כי את יכולה.

6. טלי סיכונים גדולים יותר. אחרת תתחרטי, אני מבטיחה לך.

ויש עוד...

 

ואחרון אחרון חביב - השבוע גיליתי את הבלוג המקסים Babalisme, ומצאתי בו את הרעיון הנהדר הבא:

 

babalisme2

 

היא פשוט לקחה שקיות ניילון, וציירה עליהן עם טושים פרמננטיים. כל כך פשוט, וכל כך יפה, ואם לא יודעים לצייר, אפשר להחתים!

 

babalisme2

 

זהו, נראה לי שסיימתי. :-)


נכתב על ידי , 29/6/2010 18:37   בקטגוריות החלפות, תפירה, קישורים, סקראפבוקינג  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)