לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

נעים מאוד!


בהתחלה הייתי מר קו (כל הזכויות שמורות לאבא שלי).
אמא שלי עשתה ארבע בדיקות
(כולל אחת בשירותים של ארומה...), לא פחות, כי היא לא האמינה:

 

100_3134

 

בדיוק שבוע אחר כך ההורים שלי התחתנו, וטסנו ליפן. שם אמא שלי לא אכלה סושי אפילו פעם אחת.

כשחזרנו ארצה, ההורים שלי הלכו לרופא לוודא שוב שאני באמת שם, ואז סיפרו לכל העולם.

 

בשקיפות עורפית כבר עשיתי פוזות פוטוגניות למצלמה:

 

101_7257

 

במהלך כל החודשים שבהם שחיתי לה בבטן, אמא שלי כל הזמן צילמה את עצמה:

 

101_6859

 

איך שהתחיל חודש תשיעי (בעצם, בשבוע 36, כי היא לא ממש טובה במתמטיקה), אמא החליטה שאני עומד לצאת, והיא ואבא התחילו בהכנות. אבא בנה ארון, הם קנו כל מיני דברים שלעולם לא אשתמש בהם (למשל, הם קנו וניפחו בריכה שעמדה להם בסלון חודש, כי אמא רצתה ללדת אותי בתוכה! אבל לי היו תוכניות אחרות...), וכיבסו בגדים במרץ:

 

101_6627

 

101_7082

 

101_6807

 

אמא חשבה שמוסכמות הן לחלשים, והיא לא תקנה פריטי תכלת. אז בסוף יצא שאני נראה כמו צפרדע קטן. כל המצעים, החיתולים והבגדים שלי ירוקים!

 

101_6805

 

אבל גם אני החלטתי שמוסכמות הן לחלשים, ואמרתי, תשעה חודשים??? הצחקתם אותי! (משכתי עד העשירי!)

ב-1.7.10, אחרי שהתחלתי להרגיש קצת לא בנוח שם בפנים, הרופאים החליטו לשלוף אותי החוצה.

כשנולדתי, נראיתי כמו... UNAZUKIN!

 

101_7121

 

אבל כל יום אני הופך לחתיך יותר ויותר. אומרים שאני דומה לאבא :-)

 

101_7243

 

101_7241

 

101_7249

 

101_7255

 

אבל תראו את אמא! דצמבר 1972:

 

hagit_two weeks old

 

ההורים שלי מתים עליי. אבא שר לי שירים ומספר לי סיפורים, אמא מנשקת לי את הרגליים ואומרת, "שלום רגל של ניצן", "שלום רגל שניה של ניצן", בקול מצחיק כזה, והם כל הזמן בודקים שאני נושם ושואלים, "אולי קר לו?" "אולי חם לו?" ומנטרים את כמויות הפיפי והקקי שאני עושה.

ואני, בסך הכל טוב לי. אבא, אמא, תנוחו!

 

ניצן אזולאי-רוזנס (הקרוי גם ניצניצ, ניצנוצ, פיצקי ביצקי, טוטי קטוטי ו...פלטיאל) נולד ב-1.7.10 בלידה קיסרית בבית חולים "מאיר", במשקל 2.870, וראיתם כמה הוא מתוק! :-)

תודה רבה רבה על כל האיחולים החמים שקיבלנו בסמסים, מיילים, פייסבוק, וביקורים אישיים! אנחנו בבית, טוב לנו וכיף לנו, וכן, בהחלט יכול להיות שבתקופה הקרובה יהיו כאן לא מעט דיבורי תינוקות!

 

נכתב על ידי , 14/7/2010 12:58   בקטגוריות ניצן  
133 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)