לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2010

לא תאמינו!


שמו של הקטע הזה אמור להיות "בא לי למות 2", כי שוב כתבתי פוסט שלם והצלחתי למחוק אותו. אני לא יודעת מה אני עושה, אבל איכשהו אני לוחצת על משהו והכל נעלם. גררררר....

 

ובכן, לא תאמינו, אבל התינוק הזה, מרוב שהוא רואה את המצלמה מול הפנים, הוא בטוח שזה איזה צעצוע יוקרתי, ואיך שאני שולפת אותה הוא מחייך! בחיי!
גאון או מה? ;-)

IMG_7852


IMG_7851


IMG_7850


IMG_7846

אבל לפעמים גם נמאס לו מהאישה הזאת עם המצלמה...

IMG_7854


IMG_7743

את בגד הגוף המקסים עם הכיתוב "נעשה באהבה" קנתה לנו עדי, שכותבת את הבלוג המקסים על עלילותיו של גומבוץ בעולם, מומלץ מאוד! :)

ולסיום, מחווה, או חידה קטנה.
לאיזו בלוגרית סקראפרית מעולה אני עושה מחווה בתמונה הבאה?

IMG_7891

כדי שלא תפדחו אותי ואשאר לבד עם הבדיחה של עצמי (אותי זה נורא מצחיק!) אני ארמוז ש"לא סתם יעל" צריכה לזהות, כי בזכותה הכרתי את הבלוג האמור, וכל מי שמנוי על ה-shared items שלי בגוגל רידר צריך גם להכיר אותה. נו, מי מזהה?


נכתב על ידי , 25/8/2010 22:56   בקטגוריות ניצן  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)