לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2010

A woman can't have too many bags


תודה לכולם על התגובות לפוסט הקודם. ניצן באמת מתוק נורא, ונעלי האצבע המתוקות האלה הן מתנה מעדי (כנסו, כנסו!!! יש שם עוד תמונה של הכפכפים), והן מ-Gap.

 

____

 

אני שונאת לקנות בגדים. שונאת. הרעיון לצאת לחנויות, לכתת רגליים, למדוד בגדים, להתאכזב, ולהמשיך להשתרך בין חנויות מייאש אותי. אבל בגדים הרי צריך, ולכן מדי פעם אני באמת יוצאת לקנות בגדים, אבל כמעט תמיד חוזרת עם תיק (ובשנים האחרונות, מאז שנכנסה לחיי היצירה, אני תמיד חוזרת עם שקיות של "הכל בדולר", סדקית, בדים, נייר, וכדומה).

 

על הרעיון הזה התבססתי כשהכנתי לגלי ולקשת תיקים ליום ההולדת. אני יודעת שיש להן תיק. אז מה? ;-)

 

את הגזרה לתיק לקחתי מפה. זה תיק דו צדדי, או בעצם - שני תיקים.

הגזרה נראתה יחסית פשוטה ולא מאיימת, אז העזתי לשנות קצת, ותפרתי אותה מארבעה בדים שונים, במקום שניים (כלומר, עשיתי לעצמי עוד קצת עבודה). דבר נוסף שלא כתוב בהוראות ועשיתי, זה לגהץ פליזלין על צד אחד, ואני מאוד מרוצה, כי זה מייצב את התיק.

 

ומאחר שתמונה אחת שווה אלף מילים, טדאאם -

 

צד אחד:

 

IMG_9080

 

מבט פנימה:

 

IMG_9082

 

והופ, הופכים לצד שני ויש תיק חדש:

 

IMG_9084

 

IMG_9083

 

מבט פנימה:

IMG_9085

 

אני מדגמנת את התיק (על המצלמה, אופיר אזולאי-רוזנס):

IMG_9090

 

וזה התיק השני שתפרתי (התמונות באדיבות קשת):

 

CIMG5279 (2)

 

והצד השני שלו זהה לזה של התיק הקודם:

 

CIMG5277

 

כל הבדים מ-Etsy, והבנתי שהבדים הלבנים עם הפרחים אזלו ואין למצוא אותם. חבל, הם כל כך יפים!

אני מאוד מרוצה מהתוצאה, הגזרה מאוד יפה בעיניי, והתיק גדול ונוח.

קשת וגלי - זאת עוד הזדמנות להגיד לכן מזל טוב! ואני מקווה שתיהנו מהתיק - משני הצדדים שלו! :-)

 

נכתב על ידי , 2/12/2010 10:51   בקטגוריות תיק, תפירה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)