לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011

קצרים


 

1. בקניון "שרונים" בהוד השרון יש חנות בגדים יפהפייה בשם Emma, ושם צילמתי את הווילון הבא, שמורכב כולו מעשרות בובות קוקשי יפניות יפהפיות (צולם בסלולרי):

 

 

Kokeshi curtain

 

2. השוקולד הכי אהוב עליי בעולם הוא Snickers. זה מסביר איך התמונה הזאת (שצולמה על ידי קייטי סוקולר המדהימה) משמחת אותי:

 

Bride Loves Snickers

 

3. אתם זוכרים ששאלתי אם יש משהו מתוק יותר מתינוק בנעלי אצבע? אז הנה התשובה:

 

 

4. באחד השיטוטים שלנו בתל אביב (כן, אנחנו מתכחשים לעובדה שאנחנו כבר לא גרים שם :-)), מצאתי על בול עץ מין יצור (חרק?) מעניין. הוא נראה קצת כמו הסבא מ"היה היה", אבל רק בגרסה קטנטונת. לבן, שעיר, מצחיק, ו...זז! מישהו יודע מה זה הדבר הזה? וסליחה על אוסף התמונות הגרועות בפוסט הזה, זה מסביר למה זה פוסט "קצרים" ולא פוסט תמונות :-)

 

What's this?

 

5. לפני המון שנים, אמא שלי הייתה סורגת (שתי מסרגות וגם קרושה). כשהיינו קטנים היו לנו בבית מלא דויליז, ואפילו לא ידענו שקוראים להן ככה. בימים אלה אמא שלי חוזרת לסרוג, והחלטתי שזו הזדמנות טובה להכיר לה את עולם האמיגורומי. לשמחתי, היא מתלהבת מאוד, ותראו איזו התחלה מבטיחה:

 

IMG_4871

 

IMG_9496

 

ולענייני מנהלה:

 

6. אני שוקלת להעביר את הבלוג לתפוז. יותר נכון, לפתוח בלוג חדש בתפוז, כי אין להם דרך להעביר לי את כל הבלוג. בינתיים פתחתי בלוג, ואני בודקת אותו. אני אשמח לשמוע מכם אם כדאי לי, ולמה, אם אתם בעד, נגד, אדישים, או כל דבר אחר. :)

 

7. בקרוב אחזור ללמד סדנאות, ואני רוצה לבדוק את האפשרות להעביר סדנאות בוקר. הסדנאות יהיו באמצע השבוע, ברעננה. יש מתעניינים?

 

8. לסיום, עמוד שמן שהכנתי לספר יום ההולדת של מיכל . לכבוד יום ההולדת, שבו לצערי השתתף רק העמוד, בלעדיי, ארגנה הגר אלבום (וואו, הגר, רק עכשיו, תוך כדי הכתיבה אני מבינה שזה בכלל לא היה אמור להיות עמוד שמן!!) ברכה, שבכל עמוד בו מילה והאלבום כולו יוצר ברכה למיכל. הנה העמוד שלי (ותודות לגליש על הצילומים!):

 

059

 

072

 

9. אני מחכה לתשובות שלכם על סעיפים 6 ו-7. :-)

נכתב על ידי , 18/1/2011 14:17   בקטגוריות תמונות, קצרים  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)