לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2011

קריאה אחרונה בהחלט


התפנה מקום אחד יחיד ומיוחד לסדנה הערב.

אם אתן ספונטניות מהירות החלטה, ההרשמה פה.

 

כל הפרטים פה.

 

וכדי שלא יהיה פוסט נטול תמונות, אנא אראה לכם שתיים מהדוגמאות שהכנתי לסדנה הערב.

ואי אפשר בלי סיפור קטן - רואים את הפרפר פה למטה? נכון הוא גזור נורא מוזר? 

יש לזה הסבר :)

אני גזרתי פרפר אחר לגמרי, אבל רגע לפני שהדבקתי אותו, הוא התהפך וגיליתי בצידו השני את הפרפר הזה, שהתאים לי יותר לאבן הזאת.

הדבק כבר היה מרוח עליו ולא היה טעם להתאמץ על גזירה של השוליים האלה, וכך יצאה האבן הזאת. יש מי שזה מפריע לו בעיניים, ואני אומרת, שחררו! :-)

 

IMG_9953

 

IMG_9950

 

באותו עניין, בסדנה תמיד שואלים אותי מה לעשות עם השוליים של הדומינו. התשובה היא שאפשר לצבוע גם אותן, אפשר להדביק עליהן סרט לגימור מושלם ויפה, ואפשר גם להשאיר אותן ככה. תראו איזה יופי כל הנזילות האלה!

 

IMG_9965

 

יום טוב,

ונתראה פה מחר עם תוצרי הסדנה והפתעה לקוראים.

 

נכתב על ידי , 23/2/2011 09:14  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)