לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2011

בבושקה, בבושקה


אז ישראבלוג שוב לא שולח הודעות למנויים, וזה קצת נמאס לי. לכן פתחתי לי פרופיל חדש בפייסבוק שייוחד ליצירה, ואני אשמח אם תהיו חברים שלי.

מעבר לזה, מעכשיו אני אפרסם כל פוסט גם בתפוז, עד שבסופו של דבר אעבור לשם סופית. 

ובגלל שאני לא יודעת מתי תהיה התקלה הבאה, אני אספר לכם שיש לי בטיוטות פוסטים של מכירה (ספרים וחומרי יצירה), שתי הגרלות, ואפילו סדנאות חדשות. אז תתעדכנו בתפוז או בפייסבוק, ובכלל, תעברו ל-Google Reader וככה לא תהיו תלויים במייל לקבלת עדכונים. גם על זה אני מתכננת פוסט.

עכשיו נותר רק לקוות שהפעם ישרא ישלח עדכון, וכולם יקבלו את כל החדשות האלה! :)

 

ונעבור לענייננו היום, הבבושקה!

אני אתחיל מהכותרת, ואספר לכם שכשחשבתי על הפוסט הזה, התנגן לי בראש השיר של קייט בוש, אבל אחרי שקראתי את המילים שלו נזכרתי שזה בעצם שיר עצוב מאוד ולגמרי לא רלוונטי לבבושקה שלי.

 

אז אתמול סוף סוף הגיעה ליעדה בבושקה שיצרתי באהבה רבה להחלפה עם מיכל, ואני יכולה לספר לכם את קורותיה.

היא התחילה ככה:

 

IMG_9967

 

וסיימה ככה:

 

IMG_0054

 

ואני חייבת להודות שהיה לי מאוד קשה לשלוח אותה לביתה החדש.

התכנון לבבושקה הזאת ארך הרבה יותר מדי זמן. היו לי כל כך הרבה רעיונות ומחשבות ורצונות, ובסוף התיישבתי להכין קווילט בבושקה, ואיכשהו בדרך נזכרתי בהדרכה המקסימה הזאת, וזה מה שיצא.

 

IMG_0094

 

למעשה, יצרתי לי בד משלי. לקחתי מתוך שקית השאריות שלי שאריות ועוד שאריות, והפעם רק שאריות. כלומר, לא גזרתי לי ריבועים קטנים וחמודים מבדים חדשים בצבעים תואמים, אלא ממש השתמשתי רק בשאריות, חיברתי אחת ועוד אחת, ומעליהן המון המון תפירה חופשית - עיגולים, קווים, סלסולים. אח, איזו הנאה! :-)

 

IMG_0077

 

ככה זה נראה מלמטה. אני שומרת את כל ה-selvedge של הבדים, כי הם מאוד צבעוניים ויפים בעיניי. ה-selvedge הוא חלק הבד שעליו כתובים המספרים הצבעוניים שאתם רואים בתמונה, ומופיעים עליו פרטי הבד. בדרך כלל פשוט זורקים אותו, ויש אנשים שאוספים את השארית הזאת באדיקות, והם מספיק מטורפים כדי לתפור ממליוני שאריות דברים כמו השמלה הזו.

 

IMG_0075

 

הרעיון בבבושקה הזאת הוא למעשה אותו הרעיון כמו בתיק שהכנתי לקיפודים, וביומן שהכנתי לדפי, אבל הפעם תפרתי בובה.

 

את העיניים שלה ציירתי עם מכחול וצבע אקרילי על בד קנווס, והפה שלה מצוייר בעט ג'ל.

 

IMG_0079

 

מילאתי אותה בקצת אורז, ליציבות, בהרבה חומר מילוי, ובקצת לוונדר לריח נעים, ובגלל כל הבדים והתיפורים היא יצאה פלאפית, חמודה ונעימה.

אני נורא מרוצה משני הפרחים האדומים האלה שיצאו לה משמאל. אם הייתי מתכננת את זה, זה לא היה יוצא כל כך טוב :-)

 

IMG_0084

 

ובגלל שכל כך התאהבתי בה ורציתי לצלם אותה תמונות ראויות, שוטטתי בכל הבית בחיפוש אחר הלוקיישן הראוי, ויצאו תמונות מאוד מצחיקות. הלוקיישן, אגב, טרם נמצא:

 

IMG_0080

 

IMG_0082

 

IMG_0070

 

IMG_0081

 

IMG_0089

 

IMG_0090

 

פרופיל:

 

IMG_0074

 

צילמתי עוד המון תמונות כאלה, עם כל מיני סוגים של בדים, ניירות ושמיכות ברקע, אבל הבנתם את הרעיון.

בסוף נפרדו דרכינו, והיא נסעה לביתה החדש, שם מספרים לי שהתקבלה באהבה. :)

 

IMG_0052

נכתב על ידי , 14/3/2011 08:45   בקטגוריות תפירה  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)