לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2011

כתומי


 

לפני הכל, אני רוצה להודות לכם מכל הלב על התגובות לפוסט הקודם. נהניתי מאוד והתרגשתי לקרוא כל תגובה ותגובה. אני חייבת להודות שלא חשבתי שהפוסט הזה יגרור כל כך הרבה תגובות, ואפילו קצת חששתי לפרסם את התמונות של העבודות הראשונות, התמימות והבוסריות שלי. אבל זה היה שווה את המבוכה! :) נשאלתי שאלות לגבי החלפות, ועדיין לא הספקתי לענות, אני מבטיחה לענות תשובות מורחבות בקרוב.

 

ועכשיו, פוסט חדש.

 

כשהייתי בתיכון, הכרתי מישהו בשם "אדומי". כולם קראו לו כך וזה היה מאוד טבעי, עד כדי כך שלקח לי זמן להבין שזה רק כינוי ולא השם האמיתי שלו.

אצלינו בבית יש לנו כתומי.
כתומי זה מישהו שמאוד מאוד אוהב כתום. הכיסוי לטלפון שלו כתום, יש לו נעליים כתומות (למעשה, הוא נעל נעליים כתומות כבר בדייט הראשון שלנו), ובגדים כתומים. לבן שלו יש עגלה כתומה, כסא אוכל כתום, ועכשיו יש לו גם תיק אוכל כתום.

אבל רגע, זו הזדמנות מצויינת להראות לכם עמוד ביומן אמסטרדם שלנו, שמעולם לא העליתי (יתוקן בקרוב): 

 

100_1914

 

וזו תמונה שצולמה לפני כחודש, ביום ההולדת של אופיר:

 

IMG_0482

 

אחרי שהבהרנו את הסיפור הזה, אני אספר לכם שלפני שנתיים, תפרתי לאופיר תיק אוכל.

מזה שנתיים שאופיר הולך עם התיק הזה לעבודה יום יום (!), ולכבוד יום ההולדת שלו השנה, החלטתי לפרגן לו תיק נוסף, והפעם - כתום:

 

IMG_0458

 

הגזרה לתיק היא אותה גזרה מלפני שנתיים, לפי ההדרכה המצויינת של פינק פינגווין. זה תיק טלאים דו-צדדי, ואני קצת הגדלתי אותו הפעם, וגם הוספתי טריק. עבודת הטלאים מלפני שנתיים הספיקה לי, אז החלטתי לרמות, ובמקום לתפור הכל בשיטה המסורתית, גזרתי את הריבועים, וגיהצתי אותם על פליזלין. אחר כך תפרתי תפרים חיצוניים.

 

אגב, הצטברות הבדים הכתומים אצלי איננה מקרית כלל ועיקר. למעשה, בכל פעם שאני קונה בדים, אני דואגת לקנות גם כתומים למיניהם.

 

כך זה נראה אחרי הגיהוץ, לפני התיפורים:

 

IMG_0400

 

והתיק הגמור:

 

IMG_0453

 

IMG_0454

 

התיק הזה דו-צדדי, וככה הוא נראה מצידו האחר:

 

IMG_0459

 

IMG_0462

 

ההדרכות של פינק פינגווין מאוד מוצלחות, נסו ותיהנו :)

נכתב על ידי , 29/4/2011 02:08   בקטגוריות תפירה, תיק  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)