לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2011

מכירה ביתית


 


****הערה חשובה****


קיבלתי בשעות האחרונות המון מיילים, אז אני מבקשת מראש סליחה מכולם, אבל לא אוכל למסור מחירים של כל הפריטים (כי יש המון!), לשמור דברים, או לשלוח בדואר. אני מאוד אשמח אם תגיעו, המחירים יהיו כדאיים. המייל שלי, לקבלת הכתובת, הוא [email protected].


 


*****


 


אני מתנצלת על הפוסט הקודם, משהו השתבש שם. נתחיל מההתחלה.


 




Source: etsy.com


 


רואים את התמונה למעלה?


זה מה שקרה לי. :-)


אז תרשמו.


יום חמישי הקרוב, 16:00-18:00


ויום שישי, 9-12, מכירה ביתית.


מה יהיה?


 


המון נייר, בכל הגדלים:


 


IMG_1413


 


IMG_1414


 


IMG_1409


 


IMG_1408


 


מדבקות, סרטים, הרבה צ'יפבורדים וקצת פאנצ'ים:


 


IMG_1412


 


IMG_1415


 


יהיו גם:


 


מכשיר Bind it all


מכשיר למינציה חדש


ספרים


מגזינים


קנווסים


 


וזו הזדמנות להיפרד גם מכל מיני דברים אחרים, שלא קשורים ישירות ליצירה: תיק חדש למחשב נייד, מנורה שולחנית, טלפון, לוח שעם, ועוד ועוד ועוד.


המטרה שלי היא לנקות ולעשות סדר, אז המחירים בהתאם :-)


תאמו איתי במייל.




שבוע טוב!




נכתב על ידי , 14/5/2011 20:11  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)