לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2011

עוד במכירה


שימו לב, שיניתי את שעות המכירה:

 

יום חמישי, 16:00-18:00

שישי: 9:00-12:00

 

אני מקבלת המון מיילים עם שאלות, אז אני מתנצלת, אין לי אפשרות לעמוד בקצב הזה, לכן אני לא עונה לכולם. כמו כן, אין לי אפשרות לשמור דברים, לפרט מחירים, או למכור בימים אחרים. אני מאוד אשמח אם תגיעו למכירה עצמה, ואני אנסה להמשיך לפרט כאן קצת, תוך כדי המשך הסדר שאני עושה.

 

מה נוסף בינתיים?

 

המון דברים מעניינים! :)

  • פרחים מנייר ובד
  • מסגרות עץ, ומסגרות איקאה חדשות באריזה
  • קילו pellets של שעווה
  • נרות
  • בדים
  • עגילים ותכשיטי כסף (גראס ודומיהם, אל תבנו על אוצרות :-)
  • תבניות חיתוך לקאטלבג
  • ניטים ובראדים, כפתורים
  • שמרדפים של K&Company, מילוי לאלבום 6 על 6
  • חותמות
  • micro beads בצבעי נחושת
  • ובקבוק German Glass Glitter שקניתי בארה"ב ומעולם לא פתחתי

 

וגם דברים שהספקתי לצלם בחטף (כלומר, תסלחו לי על התמונות הגרועות):

 

נייר יפני:

 

IMG_1406

 

ערכת גילוף שמכילה כלי גילוף, יריעת לינולאום ומלבן חומר גילוף (כמו מחק, אבל מקצועי יותר, נקנה אצל נתנאלה):

 

IMG_1456

 

ויהיו גם לא מעט גלויות משנות השישים והשבעים, מכל רחבי העולם, חלקן מבויילות. זו דוגמית:

 

IMG_1454

 

IMG_1450

 

וגם פרוייקטים שהתחלתי וכנראה לא אסיים לעולם, כמו המיני-אלבומים האלה:

 

IMG_1457

 

מעבר לחומרי היצירה, המון פיצ'יפקעס, כלי מטבח בודדים, קופסאות למיניהן, וגם קצת בגדים, נעליים ותיקים.

ופריט מעניין בגזרה הזו, חצאית של נעמה בצלאל קניתי לפני כמה שנים טובות (בחיי שיותר משבע...), ונשארה עם התגית:

 

IMG_1459

 

ותקריב על הכוכבים, הם רקומים עם חרוזים:

 

IMG_1461

 

 

אני לא מבינה בבדים, אבל חושבת שזו חצאית שיפון עם בטנה. ולא, אין לי מושג מה חשבתי כשקניתי אותה :-)

 

IMG_1463

 

 

תבואו? :-)

נכתב על ידי , 16/5/2011 12:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)