לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2011

תיקים, נרתיקים ובדים צבעוניים


בזמן האחרון אני תופרת המון מתנות.
שתי המתנות האחרונות שתפרתי היו לאחותי ולמטפלת של ניצן.
שתיהן חגגו יום הולדת, והערכתי שהן נשים שיהנו מעבודת יד, אז תפרתי להן תיק.

 

התיק הוא אותו תיק דו-צדדי שתפרתי לגלי וקשת, זו גזרה מצויינת,  והתיק מאוד מרווח ונוח בעיניי.

 

זה התיק שתפרתי לאחותי מצידו האחד, בד ג'ינס:

 

IMG_6286

 

ומצידו השני:

 

IMG_6270

 

אני חושבת שאחד הדברים הכי חשובים לי בתיק הוא כיס קטן. אני חייבת מקום לשים בו את הפלאפון והמפתחות! אז בתיק הזה יש כיס. כשמשתמשים בצד אחד של התיק, הכיס חיצוני, וכשמשתמשים בצד השני, הכיס הוא פנימי, אבל בכל מקרה- לא צריך להתחיל לפשפש במעמקיו כדי למצוא את הפריטים האלה, שגם כשיודעים שהם נמצאים שם, לוקח שעה למצוא אותם!

 

וזה הגלגול הקודם של הכיס:

 

IMG_2649

 

לטובת התיקים האלה, גזרתי כיסים ממכנסי טרנינג ישנים של אופיר. זה היה פתרון מאוד פשוט וזמין לכיס, ומאוד מצא חן בעיניי שהוא גדול ורך ומוסיף לתיק עניין. ברגליים של הטרנינג, אגב, אני מתכוונת להשתמש כדי לתפור את תיק עופרה 2 (אבל אם הייתם יודעים מה האורך של רשימת התפירה שלי הייתם מבינים שאין למה לחכות בקרוב :-)).

 

התיק שתפרתי לזהבה, המטפלת של ניצן, זהה לתיק של רחלי, אחותי, מבחינת הרעיון:

 

IMG_6118

 

IMG_6108

 

וזה צידו השני, והתוספות שאיתן נמסר - מחברת עטופה ונרתיק לטישו:

 

IMG_6110

 

גם לתיק של אחותי צורף נרתיק קטן לטישו, ובכלל, בזמן האחרון תפרתי כל כך הרבה נרתיקונים כאלה שהפסקתי לצלם. הנה חלק מהם:

 

IMG_6123

 

אלה הם נרתיקים לחבילות הטישו האישיות, הקטנות. הם מאוד פשוטים ומתוקים, וההוראות פה.

 

IMG_6106

 

המדריך לקניית בדים בנחלת בנימין

לסיום, לפני שבוע הסתובבנו קצת בנחלת בנימין וקניתי בדים וסרטים מקסימים, ורציתי לשתף אתכם ברכישות וגם בקצת רשמים.

קודם כל, כדאי מאוד להכיר את המדריך לנחלת בנימין שהכינה מירי. יש שם מפה עם כל החנויות בנחלת בנימין, ורשמים שונים.

אני מוסיפה קצת רשמים מיום שישי לפני שבוע, סיור קצר ולא מתוכנן.


כל הדברים הבאים נקנו בחנות המקסימה "חלום". בדרך כלל קשה מאוד לזוז שם מרוב אנשים, אבל הגעתי בדיוק כשפתחו, והמוכרת הייתה מאוד יעילה, עזרה לי לבחור סרטים לפי הדברים שהסברתי לה שאני רוצה לתפור, ובכלל, הייתה מאוד נחמדה. החנות לא זולה, אבל הסחורה שלהם באמת ייחודית, והמוכרים תמיד מאוד נחמדים ויודעים לייעץ ולעזור:

 

IMG_2701

 

בדים קניתי ב"קאשי", קצת ב"גולדשטיין", בד יפני יפהפה אחד ב"שוקה", וזהו בעצם.
ב"קאשי", המוכרות תמיד מאוד נחמדות ויעילות, ויודעות לייעץ לגבי סוגי הבדים. גם הפעם השירות היה מצוין, ואפילו קיבלתי חצי מטר בד חינם, בגלל שזה היה הקצה של הגליל.

גם ב"גולדשטיין" מאוד יעילים ונחמדים, והמחירים שלהם טובים.

"שוקה" היא ממש קסם של חנות. יש בה מבחר קטן של בדים, אבל אלה בדים יפניים יחודיים, והמחירים שלהם זולים יותר מהבדים של "מצליח".

מה שמביא אותי לנקודה הבאה - "מצליח". אני בדרך כלל נמנעת מלהיכנס לחנות הזאת כי המוכרות לא נחמדות, לא יעילות, והמחירים שלהם פשוט שערורייתיים. הבדים מסודרים אצלם מאוד יפה, זה נכון, אבל אלה אותם בדים בדיוק שיש בכל החנויות של הנחלה (בסדר, אולי יש להם 2-3 בדים ייחודיים), והמחירים גבוהים ב-10 ש"ח ויותר, והפעם גם בדקתי את זה על בד מסוים אחד - הבד האדום עם הנקודות, שנמכר בהמון חנויות בנחלה. אצלם הוא עולה 35 או 45, תלוי איזו מוכרת שואלים, ואני קניתי אותו ב"גולדשטיין" ב-28. מעבר לזה, הפעם ביקרתי אצלם רק בסלסלת השאריות, כי אני לא קונה שם בדים. לקחתי ליד שארית מתוך הסלסלה שסומנה בצורה מאוד ברורה, "10 ש"ח", וכשניגשתי לשלם המוכרת אמרה שזה עולה 20 (!!). הראיתי לה את השלט, והיא פשוט אמרה, "זו טעות". בקיצור, אין סיבה לקנות שם, באמת. אם ראיתם שם בדים שאתם רוצים תעשו סיבוב בנחלה, ותראו שאפשר למצוא אותם בזול יותר.

דבר אחרון, חיפשתי בד ג'ינס, וזכרתי שבפעם האחרונה שקניתי היתה חנות שמכרה בד ב-8 ש"ח למטר. לצערי לא מצאתי אותה, אבל בגלל שעברתי מחנות לחנות ושאלתי כמה עולה בד ג'ינס, אני יכולה לספר לכם שהממוצע הוא 25 ש"ח למטר, ובחלק מהמקומות ירדו מאוד בקלות ל-15 ש"ח. אז המסקנה הנוספת היא שבהרבה מאוד חנויות אפשר וכדאי להתמקח.

 

אגב, בכפר סבא הבדים יקרים בהרבה. רק להשוואה אחת קטנה, פליזלין עולה בכ"ס 20 ש"ח למטר, ובנחלת בנימין - 12!

 

בתמונה: בד ג'ינס והבדים המנוקדים מ"גולדשטיין", הבד השלישי מלמעלה, טלאים בצבעים מהממים עם בבושקות, מ"שוקה", וכל היתר מ"קאשי". 

 

IMG_2699

 

כל הבדים של התיקים והנרתיקים בתמונות נקנו בנחלת בנימין, etsy.com ונתנאלה.קום.

 

שיהיה שבוע טוב!

נכתב על ידי , 7/8/2011 08:09   בקטגוריות תפירה, תיק  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)