לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2012

הכירו את הגרבוב


IMG_0153

 

IMG_0152

 

IMG_0150

 

IMG_0149

 

IMG_0146

 

IMG_0145

 

IMG_0144

 

IMG_0143

 

הגרבוב הוא בובת הגרב הראשונה שלי, שתפרתי במסגרת תרומה שארגנה קשת.

הוא תפור משתי גרביים פרוותיות ונעימות מאוד, והתחיל למעשה כקוף, אבל גמר כגרבוב, והזכיר לי שקשה לי מאוד לעבוד לעבוד לפי הוראות, ולפעמים זה לטובה! זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון, הפנים האדומים האלה קצת הקשו עליי, אבל אחרי ההתנהגות המופתית הזאת בסשן הצילומים, קשה לי מאוד להיפרד ממנו. הוא קטן, אבל כל כך מתוק! הוא יכול לשלב ידיים, להיות עם או בלי כובע או צעיף, ולעשות פרצופים, והוא מהמם למרות שלוקח זמן להכיר אותו! :-)

אני מקווה שיאהבו אותו לא פחות בביתו החדש, ומודה מאוד מאוד לקשת על ההזדמנות להשתתף בתרומה!

נכתב על ידי , 1/3/2012 09:05   בקטגוריות תפירה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)