לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2012

קולאז'


לפני כמה שנים אמרתי למישהי שרק הכרתי, ש"מספיק לי רק לקחת נייר ולהדביק אותו". היא ניסתה לשכנע אותי שצריך לצאת מזה איזה אלבום, מסגרת, משהו מעוצב, ואני ניסיתי להסביר לה שלפעמים (האמת היא שתמיד...) יותר כיף פשוט לקחת נייר ולהדביק, בלי לדעת מה יצא מזה.

 

איזה כיף ואיזה שחרור יש בלקחת ערימה של מגזינים, קטלוגים, כל מיני תמונות שאני שומרת אצלי שנים במגירה, ולהדביק אותם סוף סוף!

 

IMG_4594

 

אחר כך לצרף להם גם קצת מדבקות וקישוטים בטושים,

 

IMG_4600

 

שכבות על גבי שכבות.

 

IMG_4598

 

בסוף הכל מקבל משמעות :-)

אפילו התמונות עצמן מספרות לי סיפור, מזכירות לי כל מיני דברים קטנים. הציפורים האלה, למשל, הן ממגזין הולנדי שקניתי לפני כחמש שנים. בחרתי אותו בגלל התמונות היפות, למרות שהוא בהולנדית. חמש שנים אני שומרת אותן אצלי. המפה שמתחתן היא מ"המלון הסקוטי" בטבריה, זה חלק מהברושור שלהם, ששמרתי לפני שנתיים, בסוף השבוע האחרון שלי ושל אופיר כזוג נטול ילדים. הפרפר הוא מפרסומת של Cavalini, ממגזין אופנה כלשהו, שקניתי לפני שנים, במבצע של 1+1 ליום כיפור, ולמעלה, בתמונה האמצעית, הרקע של כל התמונה הזו היא פרסומת של הבראסרי, שנמצאת אצלי לפחות ארבע שנים, כי אהבתי את הפונטים שבה. בסוף יצא שכיסיתי את רובם, ורק המספרים משמאל ברורים. גם זה חלק מהתהליך, ויתורים, ויתורים... לטובת שכבות נוספות, רעיונות חדשים, טקסטורות ושילובים שמופיעים פתאום.

 

גם אתן שומרות כל מיני פיסות וניירות, בולים ומדבקות, תגיות בגדים וגזירי עיתונים? ומה אתן עושות איתם? קול

נכתב על ידי , 4/3/2012 14:11   בקטגוריות יומנים, קולאז'  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)