לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2012

החלפת קנווסון ואתגר


לפני כחודש, ארגנתי החלפת קנווסון ב"צומת צבעים", קומונה יוצרת שבה אני חברה.

במסגרת ההחלפה, הפכנו אריזות סבון לקנווסים קטנים (קנווס קטן + סבון=קנווסון :-)), ויצרנו עליהן.

את הרעיון המקורי וההדרכה אפשר למצוא פה.

 

הקנווס שלי הוא דו-צדדי, כדי שלא יהיה משעמם! :-)

זה צידו האחד, שמורכב מהרבה שכבות של נייר, צבע, חותמות וושי טייפ ועוד:

 

IMG_4575

 

ובצידו השני, פרפרים מוצמדים עם סיכות, ומתחתם שוב שכבות על גבי שכבות :-)

 

IMG_4572

 

וכאן אפשר לראות את גודל הקנווסון:

 

IMG_4585

 

זו הייתה החלפה כייפית מאוד, הקנווסים האלה פשוטים וקלילים, ויכולים לשמש כרקע לכל דבר!

 

יעל (קיפודים), למשל, יצרה קנווסון-ברווזון, במסגרת עמוקה, קומיקסית ומקסימה:

 

Picnik collage[3]

 

ועכשיו יעל מזמינה אתכם לאתגר!

 

בסוף הפוסט הזה, תמצאו הדרכה של יעל ליצירת קנווסון ממוסגר. אתם מוזמנים לשלוח לה תמונות של קנווסונים שנעשו לפי ההדרכה, והזוכה יקבל פריט קרמיקה עבודת יד שלה!

אני חושבת שזו הזדמנות מעולה, גם לכל מי שלא יוצר בדרך כלל - לכו על זה! קחו אריזת סבון ותעשו איתה משהו יצירתי. אפשרות אחרת היא לתת לילדים, או ליצור ביחד איתם. זו הזדמנות כייפית ליצור משהו שכל אחד יכול! אני מדגישה שכל אחד יכול, כי יש בין הקוראות לא מעט נשים לא יוצרות שאני יודעת (רמז, רמז) שהיו רוצות ליצור, אבל חושבות שהן לא יכולות. ובכן, אתן יכולות! יש לכן הדרכה, יש לכן בבית סבונים, למה אתן מחכות? :-)

 

וזה מזכיר לי דוגמה נהדרת נוספת, מהבלוג של אילאיל - קישוט קופסאות גפרורים. כל כך פשוט, כל כך צבעוני ומקסים!

אז תיהנו, זה הכי חשוב, ואחר כך תשלחו תמונות ליעל! :-)

 

 

נכתב על ידי , 13/3/2012 14:32   בקטגוריות מאולתרים, מיחזור, מיקסד מדיה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)