לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2013

תחרות הגולדן בלוג ותמונות


לפני כמה שבועות גיליתי במפתיע שאני מועמדת לפרס ה"גולדן בלוג" של ישראבלוג בתחום היצירה, והתרגשתי מאוד.
כל כך התרגשתי, ששכחתי לספר לכל העולם ולבקש שתבחרו בי! אז הנה, אני מספרת בהתלהבות והתרגשות, שניה לפני המועד האחרון להצבעה, שהוא מחר! אז רציתי להודות לכל מי שקורא פה ונהנה, ולכל מי ששלח את הבלוג שלי כמועמד-

תודה, תודה, תודה רבה, לכל מי שקורא, לכל מי שמגיב, לכל מי שמנוי, ואם אתם רוצים לבחור, הנה הקישור הישיר לקטגוריית בלוגי היצירה. בכלל, זו הזדמנות מצויינת להכיר עוד בלוגים מעניינים בישרא, אז שוטטו קצת בין המועמדים האחרים, ותיהנו.

 

ועכשיו לקצת תמונות שצילמתי באינסטגרם.
תחילת החורף, מחלות, והרבה מאוד עבודה, גרמו לכך שלא כתבתי הרבה זמן (וזה חסר לי. מאוד!), אבל האינסטגרם מאפשר לי גם לתעד וגם להרגיש יצירתית, כמעט כל יום.  שם המשתמש שלי, אם גם אתם מכורים, hagitaz, וגם מי שאין לו סמארטפון יכול לעקוב, פה.

 

אלה בגדים וכרית שתפרתי לבובה של ניצן בוקר אחד, ונהניתי מכל רגע:

 

IMG_1711

 

וזה יען שפגשנו בסיור בוקר מקסים בספארי:

 

IMG_1583

 

דובי וארנב שפגשנו בתל אביב, מחלקים חיבוקים:

 

IMG_2033

 

 

וגרפיטי מעולה, גם כן בתל אביב:

 

IMG_1426

 

ומטריות מקסימות, גם זה בתל אביב (אבן גבירול), כי רק שם אפשר לטייל ברחוב סתם ככה, ולהיתקל במטריות כאלה :-)

 

IMG_2040

 

וזו תמונה משבת בלונה פארק:

 

IMG_2087

 

רוכבת אופנוע מדליקה:

 

IMG_1997

 

אחר הצהריים בפארק בכפר סבא. אם תסתכלו ממש טוב, תגלו למרגלות הג'ירפה ילד מהמם:

 

IMG_1906

 

והנה תקריב על אותו ילד מהמם, בעיצומה של קפיצה:

 

IMG_1803

 

שיהיה שבוע טוב, צבעוני ויצירתי! :)

נכתב על ידי , 3/2/2013 00:59   בקטגוריות תמונות, תל אביב  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)