לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2013

גלויות הפתעה


ביום שלישי שעבר, בבוקר היצירה, הספקתי גם אני להתחיל לעבוד על החלפה שאני משתתפת בה.

ההחלפה היא החלפה של גלויות שהבלוגרית השבדית ihanna עורכת כל שנה, והייתי צריכה להכין כמות גדולה של גלויות, למשלוח לרחבי העולם.

 

השתמשתי בטכניקה שנקראת Serendipity blocks, כשהרעיון הוא לעבוד על קולאז' מאוד גדול, ולבסוף להפוך אותו לצידו השני, ולגזור מבלי לדעת מה גוזרים. לכן קראתי להן "גלויות הפתעה". אפשר להכין בצורה הזאת כל מיני סוגים של קישוטים וכרטיסים, והפעם אני יצרתי בה גלויות. זו טכניקה מעולה בעיניי כדי לתרגל הנאה מהתהליך, ללא יכולת לשלוט על התוצר.

 

ככה זה התחיל - גליון קשיח גדול, שעליו הדבקתי פיסות נייר. יש פה ניירות של עיצוב אלבומים, עמודי ספר ומילון, ניירות משי שקופים, פיסות של מפות, נייר עטיפה, עמוד מחוברת תווים, ועוד כל מיני פיסות נייר, מפה ומשם. קרעתי, גזרתי והדבקתי, והשתדלתי לעבוד מהר, וליצור קולאז' שמוצא חן בעיניי. 

 

בשלב הבא הוספתי קצת החתמות במקומות שנראו לי ריקים מדי, ושלחתי את הקולאז' לנוח בצד כמה ימים. זה פשוט כי מאוד אהבתי אותו, והמחשבה שאני צריכה לגזור אותו עכשיו הייתה לי קשה מדי! :)

 

IMG_2541

 

אחרי שהתאוששתי, נתתי בקולאז' הגדול עוד מבט, והוספתי גם שרבוטים וציורים בעיפרון, בצבעי פסטל ובצבעי מים. השתמשתי גם בסטנסילים והוספתי גם נגיעות של ג'סו לבן ומסגרת שחורה סביב הכל. זו הזדמנות מצויינת להתנסות בכל מיני צבעים וחומרים שיש לכם! אפשר להוסיף גם מדבקות, וושי, ועוד ועוד.

 

IMG_2581

 

בשלב הזה הפכתי את העמוד לחלקו הלבן, החלק, וחילקתי אותו לגלויות. לא עבדתי לפי גודל סטנדרטי. גלויה יכולה להיות בכל גודל וצורה, ובכלל, כל דבר שיש עליו בול יכול להישלח בדואר - גם בקבוקי פלסטיק, וגם דברים רבים אחרים. בכלל, אם דואר, החלפות דואר ואמנות דואר מעניינים אתכם, גגלו Mail art, ותגלו עולם מופלא חדש.

 

כך נראו הגלויות, אחרי הגזירה. משמאל זו רצועה ארוכה שנשארה לי, ותשמש אותי למשהו אחר.

 

IMG_2607

 

בשלב הזה של אחרי הגזירה, אפשר כבר להתייחס לתוצר, ולהחליט איך אני רוצה שהוא ייראה. לכל גלויה הוספתי מגע אישי סופי קטן - עוד קצת שרבוטים, קצת וושי, ומסביב מסגרת בצבע אקרילי. כך נראות הגלויות הגמורות, מוכנות למשלוח:

 

IMG_2610

 

ואלה תקריבים על חלקן:

 

IMG_2613

 

IMG_2615

 

IMG_2616

 

IMG_2620

 

אני מאוד מרוצה מהגלויות האלה, נהניתי מאוד לעבוד עליהן, למרות שבדרך היו לא מעט רגעים של ספק, שבהם חשבתי לזרוק הכל לפח. בסופו של דבר, אני תמיד משתדלת להמשיך ולהמשיך, עד שאני מרוצה, ולא להתייאש באמצע, וגם הפעם זה השתלם ;-)

 

בינתיים התחלתי כבר לקבל בעצמי בדואר את הגלויות ששלחו אליי בהחלפה, וזה כל כך כיף לקבל כל יום הפתעות בדואר, ועוד הפתעות צבעוניות ומשמחות כל כך!

 

אם גם אתם רוצים להשתתף בהחלפת גלויות ולקבל דואר מעניין, ביום שלישי בבוקר אפתח הרשמה להחלפת גלויות, ואפרסם פה את כל הפרטים.

הגלויות יכולות להיות בכל טכניקה שמעניינת אתכם! פה יש דוגמאות לגלויות שונות שהכנתי בעבר, פה יש פוסט ישן של מיקסים, אתגר גלויות, פה, בתגובות, אפשר לראות קישורים לכל הגלויות שהשתתפו באתגר, ולסיום, אספתי לכן גלויות מעניינות מרחבי הרשת, כהשראה, וכולן נמצאות פה.

 

תיהנו! :)

 

נכתב על ידי , 14/4/2013 11:01   בקטגוריות גלויות, סדנה מצולמת  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)