לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2013

הגלויות שלי


החלפת הגלויות הגיעה לסיומה. ברגעים אלה (הו, הדרמה!) עושות את דרכן ברחבי הארץ עשרות גלויות! אני רוצה להודות לכל מי שהשתתפה, לכל מי ששיתפה, כתבה, העלתה תמונות, ושלחה לי מייל. תודה! כולכן כאלה מקסימות, שמחתי כל כך שעבור רוב המשתתפות זו הייתה פשוט הזדמנות ליצור, והזדמנות שכולנו תמיד רוצות ומחכות לה. השתתפו בהחלפה עשרות נשים מעניינות עם סיפורים ותוצרים מרתקים, ואני מאוד רוצה לעשות פוסט סיכום שיכיל את כל הגלויות, הפוסטים והחוויות שלכן, אז בבקשה - אם אתן רוצות להופיע בפוסט, כתבו לי פה בתגובות, עם קישור לגלויות/פוסט/פייסבוק שלכן. אם שלחתן לי את הגלויות במייל, אין צורך לשלוח שוב, רק ציינו פה בתגובות שהן אצלי במייל, כי יש לי כל כך הרבה מקומות לאסוף מהן עכשיו גלויות, ואני לא רוצה לפספס אף אחת!

 

אז תודה, נהניתי מכל רגע, וכן, ברור, יהיו עוד החלפות!!

 

והנה סיפור הגלויות שלי.

אלה הגלויות שאני שלחתי:

 

IMG_3611

 

אני מאוד אוהבת חותמות, ומשתדלת מאוד להגביל את עצמי בקנייתן, כי אני כמעט אף פעם לא משתמשת בהן! אני כבר המון זמן מבטיחה לעצמי "זמן חותמות", זמן שבו אשב ואתחיל לשחק איתן, להתנסות בכל מיני טכניקות שאני רק קוראת עליהן, ובכלל ליהנות מהן. והנה, ההחלפה הזאת הייתה הזדמנות מצויינת! 

 

בגלל שידעתי שאני רוצה להכין הרבה גלויות, עבדתי מראש על גליון בריסטול קשיח וגדול.

בהתחלה פשוט ריססתי ספריי צבע בלי הכרה. תענוג גדול ומלכלך מאוד, ופה מגיעה גם תודה ליעל יניב, שהחליטה לעשות סדר, והעבירה אליי את כל בקבוקי הספריי שלה, וגם כמה חותמות יפהפיות. ככה זה נראה אחרי הספריי. אני מאוד אוהבת את המשחק הזה, כי התוצאות בלתי צפויות. אפשר לרסס מקרוב, אפשר קצת יותר מרחוק, וזה יוצר תוצאות שונות:

 

making postcards1

 

כשסיימתי לרסס על העמוד, עברתי לרסס דרך סטנסילים. אני מאוד אוהבת סטנסילים, וגם פה התרסיסים ממשיכים לעשות כרצונם, שימו לב לטפטופים משמאל, ובכלל לכל העניין שיוצר הספריי:

 

making postcards2

 

ככה נראה הגליון שלי, בשלב הזה:

 

IMG_3601

 

ומרחוק יותר :)

 

IMG_3600

 

בשלב הזה התחלתי לשחק עם חותמות ודיו Distress, והחתמתי רנדומלית. לא צילמתי, אבל השלב הבא היה חיתוך לגודל של גלויה, והנה, כך זה נראה:

 

IMG_3607

 

ואז הוספתי לכל גלויה עוד החתמות, כדי שתראה כמו גלויה מעניינת ושלמה. בשלב הזה החתמתי עם Stazon:

 

IMG_3610

 

לפני סיום, הוספתי לכל גלויה מסגרת. אני חושבת שזה מוסיף גימור ו"סוגר" את הגלויה/תמונה בצורה יפה יותר. לא צילמתי את כל הגלויות ה"ממוסגרות", אבל אפשר לראות את התמונה הראשונה, של הגלויות ששלחתי, כדי להבין את הרעיון. 

בשלב הבא, הפחות יצירתי והיותר מתיש, הדבקתי לכל גלויה גב שיצרתי מנייר מדוגם, והשלב האחרון אחרון חביב היה זה:

 

IMG_3619

 

היה מאוד משעשע בעיניי כשפתאום הבנתי שלניצן אין מושג מה זאת תיבת דואר, מה זה גלויה, למה שמים אותה בתיבה ומה יקרה לה אחר כך. הסברתי לו, ונזכרתי איך אהבתי לשלוח ולקבל דואר כילדה!

 

באותו ערב, החלטתי שאני עושה מעשה, ו...

 

IMG_3623

 

הפעם עבדתי על ארבעה גליונות בריסטול, כדי שייצאו יותר גלויות. הפעם נהניתי אפילו יותר, כי היו לי כל מיני מסקנות קטנות מהכנת הגלויות הקודמת.

בעיקר ניסיתי ליצור ממש תמונות/ציורים עם החותמות, משהו שאני רוצה לעשות כבר הרבה זמן, ואני מאוד מרוצה מהתוצאה, ומתכוונת למסגר חלק מהן!

אני לא אתיש אתכם עם תמונות של יותר משבעים גלויות, אבל הנה כמה נבחרות:

 

IMG_3666

 

IMG_3664

 

IMG_3655

 

IMG_3657

 

IMG_3660

 

IMG_3663

 

אלה הגלויות שלי, ובשבוע הבא אני אשתף בכל הגלויות והסיפורי שלכן. בבקשה השאירו לי פה תגובה עם קישור לפוסט/גלויות שלכן, כדי שלא אפספס אף אחת! ושוב, תודה! תודה שאתן קוראות פה, תודה שאתן מגיבות, תודה שהשתתפתן, ותודה ששיתפתן אותי בתהליך שלכן, אני שמחה שזו הייתה לכן הזדמנות ליצור וליהנות, גם עבורי זו הייתה הזדמנות מצויינת ליצור, לנצל את כל החותמות וכריות הדיו שלי (3 כריות דיו הלכו לפח בהכנת גלויות אלה!), ונהניתי מכל רגע! :-)

 

 

נכתב על ידי , 9/5/2013 14:15   בקטגוריות גלויות, חותמות, סדנה מצולמת  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)