לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2013

אמנות רחוב: טיול קצרצר בתל אביב


מזמן מזמן לא היה לי פוסט תמונות, או פוסט טיול בתל אביב. אבל בשבוע שעבר, כאמור, נסענו לתערוכה בתל אביב. הכוונה הייתה לרדת מהמזגן במכונית היישר למיזוג בתערוכה, ולחזור למיזוג בבית, אבל הגענו שעה מוקדם מדי, וכך יצא לנו טיול קטן ומשגע בתל אביב.

לפני שאתם מתפלצים מטיול בחום יולי-אוגוסט, השעה הייתה 9:00 בבוקר, והיה נעים, נעים, נעים! 

 

הלכנו לשוק הכרמל, ועברנו בדרך חנויות מתוקות ובתי קפה מקסימים:

 

Tel Aviv

 

השוק עצמו השתנה מאוד בשנים האחרונות, ואמנם לא צילמתי בו בכלל, אבל זה רק כי הייתי עסוקה בליהנות מהריחות הטריים והמראות הצבעוניים. הריח של כוסברה טרייה מעביר אותי על דעתי, ובכל מקום דוכנים צבעוניים ונפלאים, ובתשע בבוקר באמת כל כך רגוע ונעים! הסוחרים עדיין עסוקים בלסדר את הסחורה, יש מעט אנשים, ואני מעזה לומר שאפילו קריר. דוכני אוכל ושתייה, ממתקים וכלי בית, עגבניות שרי בצבעים שלא ידעתי שקיימים בכלל, תאנים טריות, ומסעדות קטנטנות, ואנשים שנראים ומריחים כמו שישי בבוקר, עם מגוון סלים ותיקים שמחכים להתמלא. אף תמונה, אבל חוויה מרנינה! (שלא הייתה יכולה להיות כזאת ללא בן הזוג המושלם שסוחב את הסלים, לא מתייאש מכל העצירות שלי בדרך, בין אם לצילומים או לשאיפת אוויר [חודש תשיעי!], ויודע בדיוק מה אני אוהבת ועל איזה דברים להצביע לי כדי שאצלם :-). למשל, התמונה הזאת: תראו איזה יופי הפריחה הוורודה מציצה מתוך המבנה הנטוש הזה, ומתכתבת עם הגרפיטי ;-):

 

Tel Aviv

 

מהשוק, המשכנו לנחלת בנימין, ונהנינו מתערוכת רחוב מרהיבה. השירים של ניצן מינץ תמיד מרגשים ומרתקים אותי. פה יש פוסט ישן שבו גיליתי אותה, ואלה שירים חדשים שמצאנו ביום שישי:

 

Tel Aviv

 

Tel Aviv

 

ברווזים צבעוניים על הקירות:

 

Tel Aviv

 

ציור קיר צבעוני שמשתלב כל כך יפה עם הדלת לצידו:

 

Tel Aviv

 

גרפיטי מדהים שגרם לי לחשוב הרבה מאוד על הדברים שאנחנו מתכנתים את הילדים שלנו לעשות:

 

Tel Aviv

 

זוג פילים חמודים שעונים על קיר בנחלת בנימין:

 

Tel Aviv

 

והנה, כבר חצינו במהירות את נחלת בנימין, וחזרנו למתחם ביאליק, וזהו קיר של אחד המוזיאונים ברחוב:

 

Tel Aviv

 

והבריכה המקסימה בחזית בית העיר.

 

Tel Aviv

 

בשלב הזה כבר נכנסנו שוב למזגן ולתערוכה הנהדרת "נוט בוק", וסיימנו את הגיחה הקצרה הזאת עם טעם של עוד!

לסיום, אם גם אתם נהנים מאמנות רחוב, אני אמליץ לכם על תערוכה שבכלל לא הייתי בה, אבל בהחלט נמצאת אצלי ברשימה, אמנות רחוב בקומה השביעית, בתחנה המרכזית החדשה.

תיהנו!

נכתב על ידי , 21/7/2013 11:32   בקטגוריות תל אביב  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)