לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

מסגרת ברכות


יש כל מיני דברים קטנים כאלה שאני אוספת, ללא הסבר הגיוני. האחד הוא מעטפות. מעטפות שקופות, צבעוניות, גדולות, קטנות, מעטפות בכל מיני צורות וצבעים והדפסים, והשני הוא מסגרות. יש לי מסגרות עץ ומתכת ומסגרות צבועות, ומטופלות, וכל מיני מסגרות מעניינות שאני מוצאת וקונה. זה טוב ויפה, אם הייתי ממסגרת תמונות ותולה, אבל בינתיים, איכשהו, מצטבר אצלי אוסף רציני.

 

סוג אחד של מסגרות שאני לא יכולה לעמוד בפניו בכל פעם שאני באיקאה הוא מסגרות Ribba . הן מגיעות בכל מיני גדלים וצבעים, אבל מה שאני אוהבת הוא העומק שלהן, שמאפשר לשלב בתוכן דברים מעניינים. בזמן האחרון יצא לי להכין כמה מסגרות כאלה, במקום כרטיסי ברכה. מעין מיני-מתנה, שנלווית למתנה עצמה, ואפשר גם לתלות, בניגוד לכרטיס ברכה, שבדרך כלל (ובמקרה הטוב ;-) נכנס למגירה.

 

זו מסגרת שהכנתי ליעל יניב, כשאת הרעיון לקחתי מפה:

 

IMG_1271

 

השתמשתי בפאנץ' (מנקב נייר) שיוצר צורת מעטפה (אני לא יודעת איפה אפשר להשיג את הפאנץ' הזה היום, אני חושבת שכבר לא מייצרים אותו):

envelope punch

והוספתי עליו תגיות, לבבות, איחולים שונים ומדבקות. ככה זה נראה לפני הכניסה למסגרת:

 

IMG_1285

 

וככה הוא נראה על המדף בחדר העבודה שלי, ליד הדובונים שסרגה לי הילה:

 

IMG_1275

 

לפני שבוע, הכנתי מסגרת ברכות דומה לאחותי (צולמה בלילה, באייפון, זה מה שקורה...):

 

IMG_4437

 

תמיד יש לי מסגרות כאלה בבית, והן מצויינות לפרוייקטים קטנים וחמודים. הנה, לדוגמה, תמונה פשוטה וצבעונית שהכנתי לחדר של ניצן, שבה אפשר לראות גם את העומק של המסגרת:

 

IMG_1302

 

ובנוסף, אספתי לכם עוד המון רעיונות למסגרות האלה, לחצו כאן כדי להגיע ללוח שלי בפינטרסט, שיתעדכן כל הזמן.
ואם גם אתם יצרתם תמונה מעניינת עם המסגרות האלה, השאירו לי קישור, ואוסיף ללוח.

 

 

נכתב על ידי , 5/8/2013 19:26   בקטגוריות קולאז', שונות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



293,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*חגית* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *חגית* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)